شناسهٔ خبر: 37658394 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

امام جمعه یاسوج:

موشک باران پایگاه عین الاسد تیرخلاصی بر بدن نیمه جان آمریکا بود

عیسی فتحی

امام جمعه یاسوج گفت: موشک باران پایگاه عین الاسد از سوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تیر خلاصی بر بدن نیمه جان آمریکا بود.

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام و المسلمین سید نصیر حسینی در خطبه های نماز جمعه ۲۷ دی ماه افزود: خیلی از مشکلات ما به این خاطر است که عفو و بخشش از جامعه رخت بربست.

وی با بیان اینکه برای توسعه همه جانبه کهگیلویه و بویراحمد تلاش خواهم کرد، اظهارکرد: برای انجام این رسالت به همراهی و همکاری مردم، مسئولان اجرایی و روحانیان نیازمند هستم.

امام جمعه یاسوج با اشاره به شهادت سردار سلیمانی خاطرنشان کرد: شهدا حیات دارند و حیات می‌بخشند و هم اکنون خون شهید سلیمانی به جامعه اسلامی حیات بخشیده است.

حجت الاسلام حسینی تصریح کرد: خون شهید سلیمانی باعث وحدت و انسجام در کشور ایران اسلامی و بین امت‌های مسلمان شده است، چشم های غبار آلود را پاک کرد و آثار و برکات شهادت این شهید روز به روز روشن‌تر می‌شود.

وی ادامه داد: یکی از این آثار و برکات شکسته شدن هیمنه پوشالی استکبار جهانی بود که با موشک باران پایگاه نظامی عین الاسد هیمنه پوشالی آمریکا را در هم کوبید. موشک باران پایگاه عین الاسد از سوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تیز خلاصی بر بدن نیمه جان آمریکا بود.

امام جمعه یاسوج  با اشاره به حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی عنوان کرد: عامل اصلی این حادثه و کشته شدن مسافران این هواپیما را آمریکا می دانیم و این یک جنایت بزرگی است که باید انتقام این اقدام خبیثانه را از آمریکا بگیریم، آمریکا باید پاسخگو باشد البته نیروهای مسلح ما هم باید دقت کنند.

حجت الاسلام حسینی تاکید کرد: هرگونه غوغاسالاری و فتنه انگیزی که منجر به تضعیف روحیه نیروهای مسلح کشور شود، محکوم است و همراهی با دشمن و خیانت است، به کوری چشم دشمنان نیروهای مسلح بخصوص سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بین ملت روز به روز محبوب تر و عزیزتر خواهند شد. نباید با جنجال و سر و صدا روحیه شلیک به دشمن را از نیروهایمان نگیریم.

به گزارش ایسنا، وی ضمن با قدردانی از رهبر معظم انقلاب به دلیل اعتمادی که به وی در واگذاری این مسئولیت خطیر شده است، بیان کرد: به فرمان ولایت عمل خواهم کرد چرا که توفیق بزرگی است.

گفتنی است که پیش از خطبه های نماز جمعه یاسوج، رئیس دفتر مقام معظم رهبری، حکم انتصاب امام جمعه شهر یاسوج و نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد را به حجت الاسلام و المسلمین سید نصیر حسینی اهدا کرد.

انتهای پیام

نظر شما