شناسهٔ خبر: 37658323 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

اقدام موشکی سپاه ابهت آمریکا را در هم شکست

قشم-ایرنا- اصابت دقیق موشک‌های سپاه پاسداران به پایگاه نظامی عین الاسد، ابهت پوشالی آمریکا را در هم شکست.

صاحب‌خبر -

امام جمعه قشم در خطبه‌های نماز جمعه این هفته قشم با بیان این مطلب گفت: با این اقدام به موقع سپاه، شکست‌ناپذیری کشور ایران به همه دنیا ثابت شد.
حجت الاسلام میثم تارم افزود: افزایش روحیه استکبارستیزی و مبارزه با ظلم، و نیز تحول مثبت فضای ایران و حتی جهان، از برکات شهادت سردار مقاومت حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش بود.
وی ادامه داد: حضور باشکوه مردم در مراسم تشییع شهدای مقاومت، ادای دین ملت ایران بود که منجر به شکل‌گیری یک رستاخیز بزرگ شد.
تارم تصریح کرد: اخراج آمریکا از منطقه خاورمیانه و غرب آسیا انتقام اصلی ایران و جبهه مقاومت در قبال اقدام تروریستی آنان خواهد بود.
میثم تارم افزود: حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی و جان باختن عده‌ای از هموطنان و برخی از مردم سایر کشورهای جهان برای همه ملت ایران تلخ و ناگوار بود.
وی ادامه داد: احتمال رخداد خطای انسانی در این حادثه در ساعات اولیه توسط سپاه به مراجع مربوطه اعلام شد که پس از بررسی‌های دقیق سپاه مسوولیت آن را پذیرفت و اقدام به عذرخواهی کرد.

مردم قشم پس از برگزاری نمازجمعه، در حمایت از آرمان‌های انقلاب اسلامی،شهدا به ویژه شهید سپهبد قاسم سلیمانی، تکریم جانباختگان حادثه هوایی و دفاع از کیان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از جایگاه نمازجمعه قشم تا میدان شهید قاسم سلیمانی راهپیمایی کردند.

شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، هنگام و لارک با حدود ۱۵۰ هزار نفر جمعیت از تنگه هرمز به موازات ساحل استان هرمزگان به طول ۱۵۰ و عرض میانگین ۱۱ کیلومتردر میان آب‌های خلیج فارس گسترده شده است.

نظر شما