شناسهٔ خبر: 37658295 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

استانداری اردبیل

تامین 700میلیارد تومان اعتبار برای راه آهن اردبیل

اجرای مصوبات سفر رییس جمهور به استان امروز در جلسه ای با حضور استاندار ومسئولان دستگاه های مربوطه پیگیری و در خصوص رفع موانع احتمالی برای برخی مصوبات تبادل نظر شد.

صاحب‌خبر -

تامین 700میلیارد تومان اعتبار برای راه آهن اردبیلبه گزارش خبرگزاری صداوسیمای اردبیل در این جلسه  استاندار  گفت: در سفر اخیر رییس جمهور به استان بیش از 2 هزار میلیارد تومان اعتبار برای طرح های عمرانی اختصاص یافته و حدود ده هزار میلیارد تومان تسهیلات بانکی برای طرح های اقتصادی و اشتغالزا مصوب  شده است که مدیران استان باید تلاش کنند هرچه سریعتر این اعتبارات و تسهیلات را جذب کنند.

آقای بهنامجو افزود: نزدیک 700میلیارد تومان برای راه آهن اردبیل برای سال98- 99  مجددا تامین اعتبار شد تا قبل از پایان این دولت پروژه به اتمام رسیده و بهره برداری شود بطوری که در دهه فجر امسال ریل گذاری راه آهن انجام خواهد شد.

وی گفت: در کنار این بحث مطالعات فاز راه آهن اردبیل به پارس آباد به اتمام رسیده و در دهه فجر مطالعات  فاز دو و پیاده کرن مسیر از اردبیل به کارخانه سیمان را نیز شروع خواهیم کرد.

وی ادامه داد: در کنار این در خود سفر 600میلیارد تومان برای پروژه های تربیت بدنی،گردشگری، آب و خاک و کشاورزی ، راه وترابری و دانشگاه ها تامین اعتبار شد  ونزدیک 800میلیارد تومان هم از محل منابع بانکی برای پروژه های عمرانی تخصیص گرفته بودیم که در سفر ریس جنهور در شورای اداری تفاهم نامه مجددا امضا شد .

استاندار اردبیل بیان کرد: پیمانکار پایان سد گیوی نیز تا دهه فجر مشخص خواهد شد تا کار را شروع کنند و بحث فاضلاب شهر اردبیل و فاضلاب نمین وپایاب سد سبلان نیز از دیگر بحش های مطرح شده بود.

بهنامجو اظهار داشت: در کنار این  حداقل 9هزارو 750 میلیارد تومان تسهیلات بانکی مصوب شده که تا به امروز 15درصد پرداخت شده و30 درصد از کل اعتبارات مصوب شده است.

وی ادامه داد: در کنار این بارانداز ریلی در منطقه پارس آباد بسیار مهم اسیت وهمچنین ایجاد شهرک صنعتی مشترک بین ایران و آذربایجان که بتوانیم از قبل همه ایتها تاثیرات مثبتی برای اقتصاد و توسعه استان داشته باشیم.

کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_4409026"><script type="text/JavaScript" src="https://iribnews.ir/fa/news/play/embed/2623471/4409026?width=400&height=300"></script></div>
استاندار اردبیل
تامین 700میلیارد تومان اعتبار برای راه آهن اردبیل تامین 700میلیارد تومان اعتبار برای راه آهن اردبیل تامین 700میلیارد تومان اعتبار برای راه آهن اردبیل تامین 700میلیارد تومان اعتبار برای راه آهن اردبیل تامین 700میلیارد تومان اعتبار برای راه آهن اردبیل تامین 700میلیارد تومان اعتبار برای راه آهن اردبیل تامین 700میلیارد تومان اعتبار برای راه آهن اردبیل تامین 700میلیارد تومان اعتبار برای راه آهن اردبیل تامین 700میلیارد تومان اعتبار برای راه آهن اردبیل تامین 700میلیارد تومان اعتبار برای راه آهن اردبیل

 

نظر شما