شناسهٔ خبر: 37658159 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتسال بانوان

سایپا به صعود نزدیک شد

تیم فوتسال بانوان سایپا با برد ۲ بر یک مقابل نامی نو اصفهان راه صعودش را به مرحله حذفی هموار کرد.

صاحب‌خبر -
سایپا به صعود نزدیک شدبه گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، هفته بیست و یکم (هفته هشتم دور برگشت) لیگ برتر فوتسال بانوان از ساعت ۱۱ صبح امروز با انجام ۶ مسابقه در پنج شهر آغاز شد.
در سالن غدیر نیروی انتظامی تهران سایپا میزبان نامی نو اصفهان بود. در این بازی حساس که تکلیف تیم چهارم صعود کننده به مرحله پلی آف (مرحله حذفی) مشخص می‌شد، نارنجی پوشان ابتدا با ترکیب خانم‌ها اعظم آخوندی، شهین افلاکی، مارال ترکمان، فاطمه ارژنگی و آرزو صدقیانی زاده کاپیتان خود وارد میدان شدند و توانستند در اواسط نیمه اول با گل خانم آرزو صدقیانی زاده پیش بیافتند. اواخر نیمه نخست مسابقه خانم شهین افلاکی با کارت زرد داور روبرو شد. 
در نیمه دوم و در حالی که نامی نو برای جبران گل خورده رو به بازی پنج نفره آورد و خطرات زیادی روی دروازه سایپا ایجاد کرد، شاگردان خانم نیلوفر اردلان توانستند گل دوم خود را روی پاس گل خانم یاسمن پاکجو و گل خانم مارال ترکمان بثمر برسانند. اواخر بازی هم خانم مهسا نظری یکی از گل‌های خورد را برای نامی نو به ثمر رساند، اما فرصتی برای جبران گل دوم نیافت تا این مسابقه با همان نتیجه ۲ بر یک به سود سایپا به پایان برسد. در دقایقی از نیمه اول بازی سرمربی سایپا به قضاوت داوران معترض بود و در نیمه دوم هم داور به اعتراضات نیمکت سایپا تذکر داد.
در مشهد تیم هیأت فوتبال خراسان رضوی که تا پیش از این هفته صدرنشین لیگ برتر بود، برای دومین هفته پیاپی امتیاز از دست داد و مقابل شهروند ساری با نتیجه پنج به پنج متوقف شد. با این نتیجه ۴۷ امتیازی شد و به رده سوم جدول سقوط کرد.
 
 نتایج کامل هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتسال بانوان 

رهیاب گستر تهران ۰ - ۴ مس رفسنجان
هیئت فوتبال اصفهان ۰ - ۹ شرکت ملی حفاری ایران
صنعت پویندگان فجر شیراز ۴ - ۲ پالایش نفت آبادان
دختران کویر مس کرمان ۱۳ - ۲ پارس آرا شیراز
سایپا ۲ - ۱ نامی نو اصفهان
هیئت فوتبال خراسان رضوی ۵ - ۵ شهروند ساری
 
در جدول رده‌بندی مسابقات مس رفسنجان با ۴۹ امتیاز صدرنشین شد، شرکت ملی حفاری ایران با ۴۸ امتیاز در مکان دوم قرار گرفت، هیأت فوتبال خراسان رضوی با ۴۷ امتیاز در رده سوم ایستاد و سایپا با ۴۴ امتیاز و نامی نو با ۴۰ امتیاز همچنان رتبه‌های چهارم و پنجم جدول رده بندی را در اختیار گرفتند.

نظر شما