شناسهٔ خبر: 37658065 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

نمازگزاران سنندجی از اقتدار و صلابت نظام اسلامی حمایت کردند

سنندج - ایرنا - نمازگزاران سنندجی پس از اقامه نماز جمعه با حضور باشکوه در راهپیمایی از مقابل مسجد جامع، خیابان امام(ره) تا میدان انقلاب از اقتدار و صلابت نظام اسلامی و سپاه پاسداران حمایت کردند.  

صاحب‌خبر -

اقشار مختلف مردم نمازگزار و مسوولان، طلاب و روحانیون و ماموستایان علوم دینی، دانش آموزان و دانشجویان در این راهپیمایی با تکرار شعارهایی ضمن حمایت از نیروهای نظامی که ضامن اقتدار کشور هستند با جانباختگان سانحه هوایی سقوط هواپیمای مسافربری ابراز همدردی کردند.  
سپاهیان حیدریم پیرو خط رهبریم، ترامپ ورشکسته سپاه نمیشه خسته، دست خدا بر سر ماست خامنه ای رهبر ماست و حسین حسین شعار ماست شهادت افتخار ما است برخی از شعارهای راهپیمایان سنندجی در حمایت از اقتدار و صلابت نظام بود.  
نصرو من الله و فتح غریب مرگ بر آمریکای مردم فریب، سپاهی قهرمان حمایتت می کنیم و حافظ انقلاب ما سپاه است، دشمن ما همیشه روسیاه است، از دیگر شعارهای بود که توسط راهپیمایان سنندجی در طول مسیر راهپیمایی سر داده شد، مردم حاضر در این راهپیمایی همچنین شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر انگلیس و این سخن جاوید روح خداست ام الفساد قرن ما آمریکاست، سر دادند.  
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان هم در حاشیه این راهپیمایی به خبرنگار ایرنا گفت: امروز مردم بزرگ ایران در سراسر کشور و همچنین کردستان با حضور خود حمایت قاطع از نیروهای نظامی کشور بخصوص سپاه را اعلام کردند تا به دشمنان بگویند که این ملت قدردان خدمات نیروهای مسلح و سپاه پاسداران است.
حسین خوش اقبال اظهار داشت: یقینا با تدابیر رهبر معظم انقلاب و حمایت های دولت که هیچ وقت پشت نیروهای مسلح را خالی نخواهند کرد،  مردم با تمام توان پشتیبان این نیروها هستند.  
حاضرین در راهپیمایی در پایان قطعنامه پایانی را با شعار الله اکبر مورد تایید قرار دادند.  
در این قطعنامه با اشاره به اینکه در رژیم گذشته مقدرات کشور توسط سفارت‌های خارجی و چهل هزار مستشار امریکایی تعیین می‌شد آمده بود در نظام جمهوری اسلامی به برکت نهضت الهی احیاگر اسلام ناب محمدی و هدایت های حکیمانه شجاعانه و مدبرانه رهبر معظم، بصیرت و فداکاری و ولایت مداری ملت به مرحله ای از استقلال، اقتدار و بالندگی رسیده که علاوه بر نفی سلطه با نبرد مقتدرانه همزمان در عرصه‌های سیاسی، نظامی و اقتصادی با استکبار جهانی مهلکترین ضربات را به دشمنان وارد کرده و هیمنه پوشالی آمریکا، انگلیس و رژیم کودک کش صهیونیستی را در هم شکسته است.  
راهپیمایان با تاکید بر اینکه ایران اسلامی محور مقاوت و تاثیرگذارترین کشور در منطقه و عرصه بین الملل محسوب می‌شود حمایت خود از اقتدار نظام جمهوری اسلامی با شعار الله اکبر خامنه‌ای رهبر و مرگ بر آمریکا اعلم کردند.
آنها همچنین با اشاره به واقعه دردناک سقوط هواپیمای مسافربری همدردی خود را با خانواده‌های شهدای این حادثه اعلام کردند.  
در این بیانیه، ضمن حمایت از جانفشانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و فداکاری‌های پاسداران انقلاب اسلامی در صیانت ارضی کشور، راهپیمایان تضعیف این نهاد را محکوم کردند.  ‌

نظر شما