شناسهٔ خبر: 37658034 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

ملت ایران قدردان جان‌فشانی‌های سپاه است

ساوه - ایرنا - امام جمعه زرندیه گفت: ملت ایران با وجود هجمه‌هایی که این روزها در پی سقوط هواپیمای خطوط هوایی اکراین علیه سپاه پاسداران به راه افتاده است، ‌قدردان ۴۰ سال جان‌فشانی این نیروی انقلاب است.

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام «حسین ابراهیمی»  در خطبه‌های نماز جمعه شهر مامونیه افزود: اشتباه بزرگی که در هدف قرار گرفتن هواپیمای اکراینی رخ داد و باعث جان باختن عده‌ای بی‌گناه از جمله چند تن از  هم‌وطنان شد،  داغ بزرگی بر دل ملت ایران اسلامی ایجاد کرد اما با وجود اقرار صریح و مسئولیت‌پذیری سپاه به بروز اشتباه، ‌ جایز نیست که این نیروی خادم مردم مورد هجمه واقع شود.

وی افزود: این حادثه هرگز باعث نمی‌شود که ملت بزرگ ایران اسلامی قدردان خدمت‌گزاران خود در نیروهای مسلح به ویژه سپاه پاسداران نباشد، زیرا سپاه هم در دوران دفاع مقدس و هم در عرصه‌های امنیت داخلی و خارجی و عمران و آبادانی کشور نقش بارزی داشته است.

خطیب جمعه زرندیه تصریح کرد: به تعبیر امام راحل اگر سپاه نبود، کشور هم نبود و مردم ایران به خوبی می دانند که آمریکای جنایتکار عامل اصلی این حوادث است.

حجت الاسلام ابراهیمی اظهار داشت:آمریکا و دشمنان بدانند که جنایات آنها علیه کشور و ملت ایران اسلامی هرگز فراموش نخواهد شد و آنان به هیچ‌وجه توان و قدرت رویارویی با ملت ایران را نخواهد داشت.

وی گفت: شهادت سپهبد شهید سلیمانی از سوی رژیم تروریستی آمریکا نیز از یاد ملت ما فراموش نخواهد شد و خون پاک این شهید افزایش اقتدار و صلابت ایران اسلامی و جبهه مقاومت را در پی دارد.

شهرستان زرندیه به مرکزیت شهر مامونیه دومین شهرستان بزرگ استان مرکزی از نظر وسعت است که  در فاصله ۸۰ کیلومتری تهران، ۴۰ کیلومتری شهر پرند و ۳۰ کیلومتری ساوه  واقع شده است.

نظر شما