شناسهٔ خبر: 37657857 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

تجلی وحدت و همدلی مردم استان سمنان در شکوه حضور

سمنان- ایرنا- مردم استان سمنان با حضور حداکثری خود در راهپیمایی حمایت از اقتدار و صلابت نظام مقدس جمهوری اسلامی در مقابل آمریکای جنایتکار حماسه وحدت و همدلی خلق کردند.

صاحب‌خبر -

 راهپیمایی حمایت از اقتدار و صلابت نظام مقدس جمهوری اسلامی در مقابل آمریکای جنایتکار در شهر سمنان با حضور پرشور مردم از خیابان امام خمینی(ره) شروع و تا چهارراه مازندران ادامه یافت.

مردم دیار دار المرحمه از مدیران دستگاه‌های اجرایی گرفته تا بازاریان، جامعه مهندسان، پزشکان، دانشجویان و دانش‌آموزان با مشتی گره کرده و صدایی محکم فریاد مرگ بر آمریکا سرداده و بار دیگر با آرمان‌های انقلاب تجدید میثاق کردند.
مردم شریف سمنان با سردادن شعارهایی مانند" ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند"، اعلام کردند تا آخرین نفس پای آرمان‌های انقلاب اسلامی ایستاده‌اند و از شهادت در راه سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نمی‌هراستد.
 سمنانی ها  با  سردادن شعار مرگ بر منافق ، مرگ بر اسراییل، وحدت و همدلی خود را به رخ جهانیان کشیدند و انزجار خود را از دشمنان و بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مصمم‌تر و محکم‌تر از دفعات قبل اعلام کردند.
مردم شریف سمنان در راهپیمایی حمایت از اقتدار و صلابت نظام مقدس جمهوری اسلامی از یاد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی وشهدای سانحه هواپیمای مسافربری اکراینی غافل نشدند و با سردادن شعار " ای ملت عزادار تسلیت تسلیت،ای امت سوگوار تسلیت تسلیت " با خانواده‌های داغدار ابراز همدردی کردند.
مردم دیاردارالمرحمه با سردادن شعار از خون پاک سردار ملت ما شد بیدار، سردار غرق خونه آمریکا سرنگونه در سوگ شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی گریستند.
مردم سمنان همچنین با سردادن شعار غرب زده‌ بی غیرت امریکا رو رها کن اقدام اغتشاش‌گران در روزهای اخیر در کشور را محکوم کردند.

در میان شکوه حضور مردم سمنان در راهپیمایی دستان کوچکی که به دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بالا آمده‌بود پیش از هر چیز خودنمایی می‌کرد و مشتی محکم بر دهان یاوه‌گویان بود چرا که این دستان کوچک دنیای حرف بود.

کودکان این سرزمین که نسل پنجم انقلاب محسوب می‌شوند اما با ارمان‌های انقلاب در حال رشد و نمو هستند و خون انقلابی در رگ‌هایشان می‌جوشد و برای دفاع از نظام از هیچ کوششی دریغ ندارند.

نوجوان و جوانان سمنانی با دسته نوشته‌هایی مزین جانم فدای رهبر عشق خود به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مقام معظم رهبری را بروز می‌دادند.

شکوه حضور در ۲۷ دی ۹۸ برگ زرینی در دفتر انقلاب

مردم ولایت‌مدار شاهرود و میامی نیز پس از اقامه نماز جمعه در حمایت از رهبری و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از مسجد مدرسه قلعه تا میدان جمهوری راهپیمایی و برگ زرینی در دفتر انقلاب خلق کردند.
شاهرودی‌ها در این راهپیمایی با سردادن شعارهایی مانند مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل، باردیگر پایبندی خود به آرمان‌های انقلاب اسلامی را به جهانیان گوشزد کردند.
مردم شاهرود با سردادن شعار دست خدا بر سر ما است خامنه ای رهبر ما است، این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده، وفادارای خود به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اعلام کردند.

نظر شما