شناسهٔ خبر: 37657450 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

میثاق با ولایت در قاب حضور پرخروش مردم دیار خورشید

مشهد- ایرنا- مردم ولایتمدار مشهدالرضا (ع) روز جمعه با حضور پرشور و باشکوه در راهپیمایی میثاق با ولایت و ابراز همدردی با بازماندگان شهدای سانحه هواپیمای اوکراینی بار دیگر با آرمان‌های انقلاب اسلامی و ولایت فقیه تجدید بیعت کردند.

صاحب‌خبر -

مردم همیشه در صحنه مشهد پس از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه در محکومیت جنایات آمریکا و قدردانی از اقدامات مقتدرانه سپاه در برخورد با دنیای استکبار و نیز ابراز همدردی با بازماندگان شهدای سانحه هواپیمای اوکراینی، از ورودی باب الجواد (ع) حرم مطهر حضرت امام رضا (ع) تا چهار راه خسروی راهپیمایی کرده و حضوری باشکوه در حمایت از نظام و ولایت را به تصویر کشاندند.
راهپیمایان در مسیر راهپیمایی با مشت‌های گرده‌ کرده شعارهای "مرگ بر آمریکا"، "مرگ بر انگلیس"، "مرگ بر اسرائیل" و "مرگ بر ضد ولایت فقیه" سر دادند.

"حرف ما یک کلام، رهبری والسلام"، "ما پیروان مکتب عباسیم از آمریکا هرگز نمی هراسیم"، "ای قاسم شهیدم قسم به خون پاکت راهت ادامه دارد"، "لبیک یا مهدی" و "لبیک یا حسین" از دیگر شعارهای راهپیمایان بود.

همچنین در تمام طول مسیر پلاکاردهایی با مضمامین انزجار از دشمنان نظام و حمایت از ولایت فقیه توسط راهپیمایان حمل شد.
حضور اقشار مختلف از زن و مرد، پیر و جوان و حتی کودکان در این راهپیمایی و در سرمای زمستان نمادی از بصیرت و ولایتمداری مردم این خطه بود تا دشمنان نظام بدانند با یاوه‌گویی و تفرقه‌افکنی نمی‌توانند نیات شیطانی خود را در جامعه اسلامی ایران محقق کنند.

در پایان راهپیمایی بیانیه راهپیمایان در محکومیت آمریکا، انگلیس و اسرائیل قرائت شد.

در این بیانیه آمده است: امروز ایران اسلامی محور مقاومت در منطقه محسوب می‌شود لذا از اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی با ندای الله اکبر، خامنه‌ای رهبر و شعار کوبنده مرگ بر آمریکا حمایت می‌کنیم، عزت کنونی ملت و کشور را از الطاف الهی و درایت رهبری فرزانه دانسته و با اطاعت محض از ولایت فقیه تا پای جان از منویات رهبری حکایت می‌کنیم.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: با درود به روح سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی و در پاسخ به جنایت آمریکا، انتقام سخت که خروج آمریکا از منطقه از آن جمله است را می‌خواهیم و گوش به فرمان رهبری برای تحقق آن می‌کوشیم.

این بیانیه می‌افزاید: با تاسف از حادثه سقوط هواپیما، همدردی خود را با خانواده شهدای این حادثه اظهار داشته و موج سواری معاندین در این زمینه را شدیدا محکوم می‌کنیم و اقدام انقلابی دستگاه دیپلماسی کشور و اخراج سفیر انگلیس را خواهانیم.

در ادامه بیانیه آمده است: حمایت از جانفشانی نیروهای مسلح و سپاه در حفظ آرمان‌های انقلاب، شکستن هیمنه دشمنان نظام و استکبار جهانی را توسط نیروهای انقلابی ارج نهاده و سعی دشمنان در تضعیف سپاه و تسری دادن اشتباه در سرنگونی هواپیمای مسافربری به کلیت سپاه را محکوم می‌کنیم. 

این بیانیه همچنین می‌افزاید: حمایت همه جانبه از جبهه مقاومت اسلامی را وظیفه دینی مسوولان دانسته و رونق تولید و تحقق اقتصاد مقاومتی با پرهیز از دلبستن به غرب و زمزمه شوم مذاکره با دشمن را خواهانیم.

مردم مومن و انقلابی مشهد این هفته برای دومین بار در حمایت از ولایت و نظام در صف‌های به هم فشرده به پا خواستند، آنان ۲۴ دی ماه نیز در راهیپمایی حمایت از جبهه مقاومت و همدردی با بازماندگان سانحه هوایی اخیر حضوری باشکوه و دشمن‌ شکن داشتند.
راهپیمایی میثاق با ولایت، محکومیت جنایات آمریکا و تقدیر از اقدامات مقتدرانه سپاه در برخورد با دنیای استکبار و نیز ابراز همدردی با بازماندگان حادثه هواپیمای اوکراینی پس از نماز جمعه در دیگر شهرستان‌های استان خراسان رضوی نیز برگزار شد

نظر شما