شناسهٔ خبر: 37657351 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

حجت‌الاسلام سالک:تبعیت از رهبری عامل حفظ ایام‌الله/محور بصیرت‌افزایی شناخت دشمن و جریان‌شناسی است

نماینده اصفهان در مجلس با بیان اینکه تبعیت از رهبری عامل حفظ ایام‌الله است، گفت:باید بصیرت‌افزایی درباره دشمن با توجه به شرایط کشور و عرصه بین‌المللی لحظه به لحظه افزایش پیدا کند.

صاحب‌خبر -

حجت‌الاسلام احمد سالک نماینده اصفهان در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به بیانات امروز رهبرانقلاب درباره صیانت از ایام‌الله، گفت: در این زمینه نکته اول این است که همانگونه مردم ایران بصیرت دارند باید اهل بصیرت باشند یعنی باید بصیرت‌افزایی با توجه به شرایط کشور و عرصه بین‌المللی لحظه به لحظه افزایش پیدا کند.

وی با بیان اینکه لازمه و محور بصیرت‌افزایی شناخت دشمن و جریان‌شناسی است، ادامه داد: در همین راستا مردم ایران نباید به رسانه‌های بیگانه اعم از شبکه‌های ماهواره‌ای، فضای مجازی و مکتوبات اعتماد کنند، عدم اعتماد به این موارد ذهن انسان را از اندیشه و افکار شیطانی دشمنان دور می‌کند و از آلودگی ذهنی که بصیرت افراد را کمتر می‌کند، دور می‌کند.

نماینده اصفهان در مجلس با تاکید براینکه برای بصیرت‌افزایی باید قدرت تفکر را از دشمنان خود بگیریم، اضافه کرد: در این راستا باید شیوه و برنامه‌های مختلف داشته باشیم کما اینکه اصابت موشک‌های سپاه پاسداران به پایگاه عین‌الاسد قدرت تفکر از سازمان‌های سیاسی و امنیتی دشمن به مانند "سیا" و "موساد" و خود ترامپ گرفت.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ما نباید اجازه بدهیم دشمن افکار ما را تسخیر کند بلکه باید عکس این قضیه اتفاق بیفتد، عنوان کرد: تبعیت از رهبری عامل حفظ ایام‌الله است، این بدان معناست که انسان با قرآن انس عمیق داشته باشد و با عترت قرآن پیوند داشته باشد.

سالک با بیان اینکه پاسداشت خون شهدا یکی از مواردی است که می‌توان از طریق آن از ایام‌الله صیانت کنیم، اظهار داشت: به طور مثال بزرگ‌داشت خون سپهبد شهید قاسم سلیمانی و ابومهدی می‌تواند در بحث حفظ ایام‌الله نقش آفرینی داشته باشد.

وی با تاکید براینکه صیانت از ایام‌الله نقش بزرگی در آینده انقلاب دارد، گفت: به طور نمونه پیرزوی انقلاب اسلامی در 22 بهمن 57، 40 سال پیرزوی انقلاب را به دنبال داشت، مطمئناً با بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری 40 سال دیگر شاهد تدوام انقلاب خواهیم بود.

نماینده اصفهان در مجلس با بیان اینکه در 40 سال گذشته دشمنان ملت ایران تلاش کرده‌اند تا این ایام‌الله را کمرنگ کنند تا به مرور زمان به دست فراموشی سپرده شود، افزود: به فضل الهی تمامی این نقشه‌های شوم نقش برآب شده است و پس از این نیز آنها نمی‌توانند به این مردم و انقلاب آسیب‌ برسانند البته این نکته نیز حائز اهمیت است که مردم همیشه در صحنه نیز نگذاشته‌اند که ایام الله به دست فراموشی سپرده شود و در برهه‌های حساس به تبعیت از رهبر انقلاب پای این انقلاب و آرمان‌های آن ایستاده‌اند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما