شناسهٔ خبر: 37656388 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

راهپیمایی حمایت از اقتدار نظام اسلامی در استان تهران برگزار شد

مردم مومن و ولایی استان تهران پس از اقامه نماز جمعه با برگزاری راهپیمایی ضمن حمایت از اقتدار نظام جمهوری اسلامی، برخی اقدامات ساختارشکنانه را محکوم کردند.

صاحب‌خبر -
به گزارش افکارنیوز،

امروز راهپیمایی برای حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به صورت سراسری و هم‌زمان بعد از نماز جمعه در نزدیک به ۴۰ نقطه استان تهران برگزار شد.

اخبار سیاسی - امت مؤمن و ولایی شهریار در یک حرکت مردمی برای حمایت از اقدام شجاعانه سپاه در شکستن هیمنه پوشالی آمریکا به خیابان‌ها آمدند.

یکی از راهپیمایان اظهار داشت: ما برای پشتیبانی از مؤلفه‌های قدرت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی به میدان آمدیم، تا نشان دهیم، از سربازان مدافع وطن در تقابل با دشمنان کینه‌توز حمایت می‌کنیم و مجاهدت‌های خالصانه و شبانه‌روزی نیروهای مسلح را قدر می‌دانیم.

وی که جوانی ۲۵ ساله بود، اضافه کرد: امروز حضور مثال‌زدنی و حماسی مردم در این راهپیمایی نشان داد، که مردم بیش از پیش قدردان حافظان امنیت کشور هستند.

در شهر قدس نیز مردم انقلابی این شهرستان به میدان آمدند، تا با خانواده‌های داغدار هواپیمای مسافربری «تهران- کی‌اف» ابراز همدردی و هتاکی‌های بی‌شرمانه ساختارشکنان و وقاحت سفیر خبیث انگلیس را تقبیح کنند.

امروز فریادهای بلند «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر انگلیس»،و «مرگ بر اسرائیل» در محکومیت جنایات غربی‌ها در به شهادت رساندن سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و شیطنت‌های اخیر در برخی اقدامات ساختار شکنانه در شهر قدس سر داده شد.

مردم بهارستان نیز در حالی که در مسیر مصلی این شهرستان تظاهرات می‌کردند، جنایت‌های صهیونیستی، انگلیسی و آمریکایی در منطقه را محکوم کردند.

امام جمعه گلستان در حاشیه این راهپیمایی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: مردم امروز و با این راهپیمایی پرشور در گلستان و سر تا سر کشور از اقدام شجاعانه سپاه در شکستن هیمنه پوشالی آمریکا حمایت کردند.

حجت الاسلام محمود نورپور گفت: مردم مون کشورمان، از جمعه مؤمنین نمازگزار شهر گلستان از مؤلفه‌های قدرت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی حمایت کردند.

وی اضافه کرد: امروز و در تقابل با دشمنان کینه توز کشور، از مجاهدت‌های خالصانه و شبانه‌روزی نیروهای مسلح ارزشی و مردمی قدردانی می‌کنیم.

مردم اسلامشهر نیز در حمایت از اقتدار و صلابت جمهوری اسلامی ایران، تجدید بیعت با رهبر معظم انقلاب و نیز همدردی با خانواده شهدای حادثه سقوط هواپیمایی اوکراینی ، بعد از نماز جمعه ۲۷ دی ماه راهپیمایی کردند.

راهپیمایان در حالی که مسیر مصلی اسلامشهر را طی می‌کردند، با مشت‌های گره کرده فریاد «مرگ بر آمریکا»، «مورگ بر انگلیس» و «مرگ بر اسرائیل» سر دادند و در این راهپیمایی که با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد، شرکت کنندگان ضمن اعلام حمایت خود از سپاه پاسداران و حفظ اقتدار نظام با خانواده‌های داغ دار سانحه دلخراش هواپیمای «تهران- کی اف» ابراز داشتند.

فرماندار اسلامشهر در حاشیه این راهپیمای در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه مردم اسلامشهر، در این راهپیمایی نشان دهند، که با همه سختی‌ها پای انقلاب و نظام ایستاده‌اند، افزود: امروز مردم متحد و در کنار هم هستند و در مقابل دشمن مشترک که استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا خواهند ایستاد.

مسعود مرسلپور در ادامه ضمن تسلیت حادثه جان سوز سقوط هواپیمای اوکراینی به خانواده‌های داغ دیده و ملت بزرگ ایران گفت: این حادثه در چارچوب قانون پیگیری می‌شود و اجازه سو استفاده از این حادثه به دشمنان نخواهیم داد.

جمع کثیری از مردم نمازگزار، جوانان، طلاب و دانشجویان قرچک، نیز پس از نماز جمعه امروز این شهر با شرکت در راهپیمایی ضمن اعلام حمایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی، نسبت به همراهی سفیر انگلیس با هنجارشکنان و اغتشاشگران در تهران اعتراض کردند.

شرکت کنندگان در این تجمع شعارهای «مرگ بر انگلیس»، «مرگ بر فتنه گر» و «مرگ بر آمریکا» سر داده و بر اخراج همیشگی سفیر انگلیس تاکید کردند.

امام جمعه مشهد در این راهپیمایی حضور گرم و معنا دار مردم در این راهپیمایی را به نوعی هم دردی با داغ دیدگان سانحه هوایی دانست و افزود: مردم اجازه سو استفاده دشمنان از این حادثه را نخواهند داد.

حجت الاسلام حجت الله اسماعیلی گفت: همه ملت باید هوشیار باشند که خطای انسانی و فنی سبب نشود که کارنامه ۴۰ ساله سپاه را زیر سئول ببریم.

شرکت کنندگان در راهپیمایی تجدید عهد دوباره با آرمان‌های امام (ره) و شهیدان در ورامین، بر پیروی از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب تاکید کردند و بر تداوم راه سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و دیگر شهدای اسلام تحت لوای فرامین مقام معظم رهبری تاکید کردند.

 

نظر شما