شناسهٔ خبر: 37656234 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

آغاز راهپیمایی حمایت از اقتدار و صلابت جمهوری اسلامی

راهپیمایی حمایت از اقتدار و صلابت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در برابر آمریکای جنایتکار دقایقی پیش در چهارمحال و بختیاری آغاز شد.

صاحب‌خبر -
به گزارش گروه استان‌های  باشگاه خبرنگاران جوان از  شهرکرد، همزمان با سراسر کشور و پس از اقامه نماز جمعه، راهپیمایی حمایت از اقتدار و صلابت نظام مقدس جمهوری اسلامی در برابر آمریکای جنایتکار دقایقی پیش در چهارمحال و بختیاری آغاز شد.
 
مردم ولایت مدار و شهید پرور چهارمحال و بختیاری، در این راهپیمائی از اقدام شجاعانه و باصلابت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در شکستن هیمنۀ پوشالی طاغوت اعظم، آمریکای جانی حمایت کردند.

راهپیمایان با حضور مثال زدنی و حماسی خود، مسیر دفتر نماینده، ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد به سمت چهارراه اداره برق را پیمودند و با سردادن شعار" مرگ بر آمریکا"و"مرگ بر اسرائیل"، به تمام جهانیان اعلام کردند که ملت ایران همیشه پشتیبان ولایت فقیه  و انقلاب بوده و هستند.
 
ابراز و اعلام همدردی و تکریم خانواده‌های داغدار توأم با محکومیت هتاکی‌های بی شرمانه ساختار شکنان و وقاحت سفیر خبیث انگلیس مکار و روباه صفت، از دیگر محور‌های راهپیمائی خودجوش مردمی امروز بود.

مسیر این راهپیمایی در شهرکرد مرکز استان از مصلای بزرگ امام خمینی (ره) این شهر به سمت چهارراه اداره برق است.

انتهای پیام/ز

نظر شما