شناسهٔ خبر: 37655857 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

کلنگ بزرگترین مجموعه تفریحی گردشگری کاشان در ایام‌الله دهه فجر به زمین زده می‌شود

شهرداری کاشان از کلنگ‌زنی بزرگترین مجموعه تفریحی گردشگری کاشان در ایام‌الله دهه فجر خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کاشان، سعید ابریشمی‌راد در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه کاشان ضمن عرض تسلیت و تبریک به‌مناسبت شهادت سردار شهید سلیمانی اظهار داشت: شکوه و عزمت مراسم تشییع پیکر مطهر سردار شهید سلیمانی در تمامی رسانه‌های جهان بازتاب گسترده‌ای داشت و انزجار ملت ایران و تمام مردمان آزادی‌خواه جهان از آمریکای جهانخوار بیش از پیش افزایش پیدا کرده است.

وی ضمن اشاره به خلق حماسه‌های متعدد توسط ملت شریف ایران به‌مناسبت‌های مختلف افزود: از جنگ جهانی دوم تا به حال هیچ کشوری به خود اجازه حمله به مواضع نظامی آمریکا را نداده بود اما فرزندان این ملت در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سیلی محکمی به دشمن مستکبر وارد کرد.

شهردار کاشان با بیان اینکه استکبار جهانی هیچ‌گاه اعتلای این نظام مقدس را نمی‌خواهد، ابراز داشت: آنچه که دشمن نشانه گرفته آن است که ناکارآمدی نظام مقدس جمهوری اسلامی را جلوه دهد و بر همین اساس باید تمامی مسئولان تلاش خود را به‌کار بگیرند تا توطئه‌های دشمن را خنثی کنند.

وی ضمن اشاره به 270 پروژه فعال شهرداری کاشان گفت: بیش از 140 هزار تن آسفالت در معابر شهرستان کاشان استفاده شد به نحوی که 1.5 میلیون متر مربع از معابر این شهرستان آسفالت شده است در حالی که قیمت قیر در این زمان چهار برابر شده است.

ابریشمی‌راد ضمن اشاره به اخذ بیش از 60 هکتار از اراضی‌های مختلف شهری با کاربری‌های مختلف از اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان توسط شهرداری کاشان گفت: با اقدامات صورت گرفته کلنگ بزرگترین پارک تفریحی، خدماتی و گردشگری در شهرستان کاشان متقارن با ایام الله دهه فجر به زمین زده می‌شود.

وی با بیان اینکه مجموع آزادسازی‌های صورت گرفته در طول این مدت ارزشی بالغ بر 300 میلیارد تومان دارد، اذعان کرد: در پروژه زیرگذر کاشان به‌واسطه اجرای این پروژه 3.3 کیلومتر جاده‌های انحرافی کشیده شده است و 110 هزار متر مربع آزادسازی زمین داشتیم در حالی که این موارد در مدت شش ماه صورت گرفته که نشان‌دهنده اهتمام جدی مسئولان در رفع مشکلات مردم است.

شهردار کاشان ضمن اشاره به اجرای طرح چلچراغ توسط شهرداری کاشان تاکید کرد: 80 میلیارد تومان در این طرح سرمایه‌گذاری شده است به‌نحوی که این میزان سرمایه‌گذاری در 52 عنوان طرح انجام شده است، این طرح در 16 هفته برگزار شده است و پروژه‌های قابل توجهی نیز به بهره‌برداری رسیده است.

وی ضمن اشاره به افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌های ایام الله دهه فجر سال جاری گفت: کلنگ بزرگترین پردیس فرهنگی کاشان در ایام الله دهه فجر به زمین زده می‌شود و کلنگ بزرگترین مجموعه فرهنگی ورزشی کاشان نیز در مسکن مهر کاشان به زمین زده می‌شود.

ابریشمی‌راد ضمن اشاره به پیشرفت 20 درصدی پروژه زیرگذر کاشان افزود: این پروژه طبق برنامه و حتی در برخی قسمت‌ها بیشتر از برنامه‌ریزی صورت پذیرفته پیشرفت داشته و این مهم نشان‌ دهنده اراده همکاران ما در اجرای پروژه‌های عمرانی شهرداری کاشان است.

وی با بیان اینکه پروژه زیرگذر کاشان با تصویب کمیته نامگذاری پروژه با نام سردار شهید سلیمانی نامگذاری می‌شود، افزود: این مصوبه کمیته نامگذاری نیازمند مصوبه شورای شهر شهرستان کاشان است و قطعا شورای شهر عزیز ما نیز این مصوبه را به تصویب می‌رسانند.

انتهای پیام/801/ح

نظر شما