شناسهٔ خبر: 37650127 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

برترین‌های لیگ برتر تیراندازی آقایان و بانوان معرفی شدند

رقابت‌های لیگ برتر تیراندازی آقایان و بانوان با معرفی تیم و نفرات برتر به پایان رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، هفته پنجم لیگ برتر تیراندازی بانوان با حضور 5 تیم به میزبانی ساچمه بیژن پیگیری شد. در رشته تفنگ و تپانچه بادی تیم‌های، ساچمه بیژن و شهرداری قزوین با غلبه بر تیم‌های هیئت قم و خراسان رضوی به پیروزی دست یافتند. در این هفته تیم مقاومت در قرعه استراحت به سر می‌برد.

با برگزاری فینال رشته تپانچه بادی، زینب طوماری از شهرداری قزوین، مریم خانساریان و گلنوش سبقت الهی هر دو از ساچمه بیژن به ترتیب در جایگاه‌های اول تا سوم ایستادند.

در رشته تفنگ بادی نیز، حسنا توتون چی از شهرداری قزوین، فاطمه کرم زاده و آرمینا صادقیان هر دو از ساچمه بیژن به ترتیب به مقام‌های اول تا سوم رضایت دادند.

همزمان با این رقابت‌ها هفته هفتم لیگ برتر تیراندازی آقایان نیز به میزبانی شهرداری اردبیل و با حضور 7 تیم دنبال شد که در رشته تفنگ بادی، تیم‌های نزاجا، ساچمه بیژن و شهرداری اردبیل در برابر تیم‌های فولاد مبارکه سپاهان، مقاومت و شرکت ملی حفاری به پیروزی رسیدند. در این هفته تیم زائر در قرعه استراحت به سر می‌برد.

در رشته تپانچه بادی نیز، تیم‌های مقاومت ، نزاجا و شرکت ملی حفاری در مقابل تیم های ساچمه بیژن، فولاد مبارکه سپاهان و شهرداری اردبیل به پیروزی دست یافتند.

در فینال رشته تفنگ بادی، امیرمحمد نکونام از نزاجا  اول شد و امیرسیاوش ذوالفقاریان از ساچمه بیژن و حسین باقری از نزاجا دوم و سوم شدند.
در رشته تپانچه بادی نیز، سجاد پور حسینی از ساچمه بیژن و محمد رسول عفتی از مقاومت به ترتیب مقام‌های اول و دوم را کسب کردند و جواد فروغی از مقاومت در جایگاه سوم قرار گرفت.

مراسم اهدای جوایز نقدی ورزشکاران با حضور رضا ملک محمدی دبیر فدراسیون، مسعود کلهر خبره ورزشی، سید جعفر حسینی رئیس سازمان لیگ، الهام هاشمی سرمربی تفنگ، محسن نصر اصفهانی و احمد نجفی از مربیان تیم تپانچه، حسین زکی زاده رئیس هیئت استان قزوین و دیگر مسئولان و سرپرستان باشگاه‌ها برگزار شد.

در پایان این مراسم از طرف شرکت ساچمه بیژن به نفرات برتر هر رشته ساچمه این شرکت اهدا شد.

 

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما