شناسهٔ خبر: 37649587 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

ایران بعنوان قدرت بزرگ منطقه شناخته می‌شود

بوشهر- ایرنا- مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در منطقه دوم نیروی دریایی سپاه گفت: امروز ایران اسلامی با تلاش زیاد موفق به خلق دستاوردهای عظیم نظامی، دفاعی و علمی شدند و به‌عنوان قدرت بزرگ منطقه به حساب می‎‌آید.

صاحب‌خبر -

حجت‌الاسلام امید علی سلیمانی شامگاه پنجشنبه در آئین گرامیداشت ایام فاطمیه و شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی در روستای میانخره شهرستان دشتی افزود: سپاه پاسداران ضمن اینکه محبوب تمام ملت ایران است، آماده رزم و شهادت همدوش دیگر نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران است.

وی بیان کرد: سپاه پاسداران از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی همزمان با مسائل و مشکلات انقلاب متولد و رشد کرد و اکنون دارای قدرت، هیبت و هیمنه‌ای است که تمام دشمنان انقلاب و نظام اسلامی از توانمندی و اقتدار آن در هراس هستند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در منطقه دوم دریایی سپاه گفت: اقتدار انقلاب اسلامی امروز به جایی رسیده که هیچ کشوری بدون نظر ایران اسلامی، نمی‌تواند هیچ کاری در منطقه انجام دهد و این اقتدار به نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران برمی‌گردد.

وی اضافه کرد: منطقه دوم نیروی دریایی سپاه نقش مهم و ارزنده‌ای در عرصه‌های دفاعی، محرومیت‌زدایی، رسیدگی به مناطق محروم و حادثه دیده داشته است.

سلیمانی با اشاره به حماسه دستگیری متجاوزان آمریکایی در دی‌ سال 1394 در آبهای خلیج فارس توسط منطقه دوم نیروی دریایی سپاه تصریح کرد: امروز سپاه پاسداران از اقتدار، توانایی و قدرت بالای نظامی و دفاعی برخوردار است و هر روز بر اقتدار و توانمندی آن اضافه می‌شود.

وی تاکید کرد: سپاه پاسداران ضمن اینکه محبوب تمام ملت ایران است، آماده رزم و شهادت همدوش دیگر نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران است.

مسوول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در منطقه دوم نیروی دریایی سپاه گفت: بیش از 40 سال است نیروی دریایی سپاه پنجه در پنجه آمریکا دارد و این نیرو بارها به‌صورت مستقیم با آمریکای جنایتکار و شیطان بزرگ نبرد کرده و بارها هیمنه آن را شکسته و این از افتخارات نیروی دریایی سپاه به ویژه منطقه دوم این نیرو در استان بوشهر است.

نظر شما