شناسهٔ خبر: 37649547 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

ساها: برونو فرناندز همان هافبک گلزنی است که منچستریونایتد کم دارد؛ رشفورد دوندگی‌های بیهوده را کنار گذاشته و سنجیده‌تر بازی می‌کند

میلاد وفادار

به باور مهاجم پیشین شیاطین سرخ، فرناندز می‌تواند کمک بزرگی برای خط میانی تیم سولسشر باشد.

صاحب‌خبر -

طرفداری- لوئیس ساها امیدوار است انتقال برونو فرناندز به منچستریونایتد در همین ژانویه نهایی شود و همان هافبک گلزنی باشد که این تیم کم دارد.

به گزارش سایت گل، گفته می‌شود توافقات لازم برای انتقال هافبک تیم ملی پرتغال به اولدترافورد صورت گرفته است و او به زودی قرمزپوش خواهد شد. در حالی که شیاطین سرخ تلاش می‌کنند تا با جبران اختلاف 5 امتیازی به جمع چهار تیم برتر لیگ برسند، ساها گفته است:

برونو یک رهبر به نظر می‌رسد که این ویژگی بسیار خوبی برای یک بازیکن است. او می‌تواند از خط میانی گلزنی کند، چیزی که منچستریونایتد در حال حاضر آن را کم دارد. اگر بتواند مثل پل اسکولز یا وین رونی زمانی که عقب‌تر بازی می‌کرد فصلی 10-15 گل بزند، کمک بزرگی برای تیم محسوب خواهد شد. دوست دارم یونایتد خریدی سنجیده داشته باشد، کسی که با عجله جذب نشده باشد. کسی که بخواهد به اینجا بیاید و برای یونایتد بازی کند، نه این که او را برای این کار مجبور کرده باشند. بازیکنی که هم باشگاه او را بخواهد و هم او خواستار بازی کردن برای باشگاه باشد. 

مارکوس رشفورد با 19 گلی که در فصل 20-2019 به ثمر رسانده است، بهترین بازیکن منچستریونایتد در این فصل محسوب می‌شود. ساها در مورد او افزود:

در ابتدای فصل مقداری برای او نگران بودم و احساس می‌کردم خام است ولی حالا اوضاع خیلی بهتر شده است. تا چند ماه قبل دوندگی بیهوده زیادی داشت که انرژی بسیاری از او می‌گرفت ولی حالا سنجیده‌تر بازی می‌کند. نه تنها به خاطر گل‌هایی که مارکوس به طور مستمر به ثمر می‌رساند، بلکه به خاطر بهتر شدن زبان بدن او و بهبود یافتن همکاری‌اش با سایر بازیکنان، این مارکوس را می‌پسندم. وقتی تیمی در لیگ قهرمانان حضور داشته باشد، گزینه وسوسه انگیزتری برای بازیکنان می‌شود. این روزها بندهای زیادی در قراردادها وجود دارد و خواسته خیلی از بازیکنان‌، بازی کردن در بالاترین سطح است. اما رشفورد در یونایتد راحت است و درون و خارج از زمین به نحوی رفتار می‌کند که نشان می‌دهد خواستار ماندن در این تیم است. هنوز خیلی جوان است، پس باید به ثبات برسد و به باور من، هنوز حرف‌های زیادی برای گفتن در انگلیس دارد. 

نظر شما