شناسهٔ خبر: 37649530 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

یادواره شهدای شهرستان سیاهکل برگزار شد

لاهیجان - ایرنا - یادواره ۲۲۲ شهید شهرستان سیاهکل همراه با گرامیداشت سپهبد شهید سردارقاسم سلیمانی روز پنجشنبه در مسجد جامع این شهر برگزار شد.

صاحب‌خبر -

 مسئول سیاست گذاری ائمه جمعه گیلان در این مراسم گفت: سلاح برنده رزمندگان ما در دوران دفاع مقدس و نیز در جبهه مقاومت و مدافعان حرم، ایمان و اخلاص آنها بوده است.

حجت الاسلام ولی الله عادلی در جمع مردم سیاهکل افزود: نام سردار سلیمانی بر دل دشمنان بویژه آمریکا و اسرائیل لرزه می انداخت و آنها همواره از هوش، ایمان، جان فشانی و تلاش او برای جبهه مقاومت بیمناک بودند.

وی تصریح کرد: شاید دشمن در ظاهر و به گمان خود سردار سلیمانی را شهید کرده است اما سلیمانی یک فرد نیست بلکه یک تفکر و اندیشه هست و یک تفکر هیچ وقت نمی میرد و نابود نمی شود.

وی با اشاره به استقبال مردم در تشییع میلیونی پیکر سردار سلیمانی اظهار داشت : امروز به برکت خون شهیدان، ملت ما متحدتر و در مقابل دشمن منسجم تر ایستاده اند و پیام مقاومت خود را به گوش تمام دشمنان نظام و انقلاب رساندند.

وی ادامه داد: کسانی که دم از رفراندوم دوباره می زدند بدانند که حضور میلیونی مردم در تشییع سردار سلیمانی خود یک رفراندوم در جهت تایید نظام و دستاوردهای آن بود.

 وی با بیان اینکه امروز ملت ما خادم را از خائن تشخیص می دهند و این نشان از بصیرت بسیار بالای آنها دارد، گفت : اگر چه شهادت سردار سلیمانی دلهای ۸۰ میلیون ایرانی و تمام ملت آزادیخواه و صلح طلب دنیا را عزادار کرد اما انقلاب ما را در گام دوم بیمه کرد و به دنیا نشان داد که راه انقلاب و شهیدان ادامه دارد و مردم با همه وجود از این انقلاب و نظام دفاع می کنند.

شهرستان سیاهکل در ۶۰کیلومتری مرکز استان گیلان واقع شده و حدود ۴۷هزار نفر جمعیت دارد.

نظر شما