شناسهٔ خبر: 37649528 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

جمالی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

سلبریتی‌ها مواظب باشند بعد‌ها شرمنده مردم نشوند

نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی گفت: سلبریتی‌ها دست از دخالت در امور کشور را بردارند و مواظب باشند تا شرمنده مردم نشوند.

صاحب‌خبر -

محمد جواد جمالی نوبندگانی نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به خطای انسانی صورت گرفته در حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی اظهار کرد: این اتفاق بار‌ها در کشور‌های دیگر و به ویژه آمریکا صورت گرفته و این کشور نیز سال‌ها پیش در یک اشتباه هواپیمای مسافربری ما را مورد هدف قرار داد.

او با اشاره به دخالت برخی هنرمندان در این مسائل افزود: برخی از سلبریتی‌ها که اتفاقاً تحصیلات بالایی نیز ندارند به خود اجازه می‌دهند تا در تخصصی‌ترین مسائل به اظهار نظر پرداخته و آب در آسیاب دشمن بریزند.

جمالی بیان کرد: افراد به ظاهر هنرمندی که این روز‌ها رسانه‌ها و به خصوص صدا و سیما را مورد هجمه قرار می‌دهند شهرت چندانی نداشته و با دستاویز شدن به اتفاق‌های اخیر کشور سعی دارند تا نام خود را مطرح کرده و از آب گل آلود ماهی بگیرند.

نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی تصریح کرد: سلبریتی‌هایی که آب به آتش ترامپ می‌ریزند باید بدانند که این فرد در کشور خود به بی اخلاقی شهره است و حقوق افراد را پایمال می‌کند، ترامپ که سعی دارد خود را دوست مردم نشان دهد همان فردی است که تحریم‌های ظالمانه و دارویی را علیه آنان اعمال کرد.

او بیان کرد: بهتر است سلبریتی‌ها دست از دخالت در امور کشور را بردارند و مواظب باشند تا بعد از تمام شدن این غائله و رو شدن دست آمریکا بیش از گذشته شرمنده مردم نشوند.

جمالی در پایان گفت: همان جمعیت چند میلیونی که برای تشییع سردار سلیمانی به خیابان آمدند به آمریکا اجازه نخواهند داد تا بر جمهوری اسلامی ایران سلطه پیدا کنند.

انتهای پیام/

نظر شما