شناسهٔ خبر: 37649492 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

انتقال مجتمع‌های درمانی از مرکز شهر

شهرداری شیراز بدون دیدگاه اقتصادی، برای تقویت ارایه خدمات آموزشی، بهداشتی و درمانی و تغییر کاربری مراکز درمانی، آمادگی دارد

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز فارس، شهردار شیراز گفت: انتقال مجتمع‌ها و مراکز درمانی از مرکز این شهر بر بهبود ترافیک و در نهایت سلامت شهروندان تاثیرگذار است، وپیشنهاد داد که مراکز درمانی به تجاری تبدیل و منافع آن به ایجاد و توسعه مراکزی در سایر نقاط شیراز اختصاص یابد.
حیدر اسکندرپور در نشست هم‌اندیشی مسئولان ارشد علوم پزشکی و شهرداری شیراز، گفت: شهرداری شیراز بدون دیدگاه اقتصادی، برای تقویت ارایه خدمات آموزشی، بهداشتی و درمانی و تغییر کاربری مراکز درمانی، آمادگی دارد.
او، تغییر کاربری مراکز آموزشی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی شیراز به مراکز تجاری- اداری و انتقال این مراکز به مناطق دیگر شهر را از اقدامات موثر در بهبود ترافیک و تسهیل در روند خدمات رسانی به مراجعان دانست.
شهردار شیراز تاکید کرد: درآمد‌های حاصل از این اقدامات را باید در زمینه ایجاد و توسعه مراکز درمانی با هدف ارتقاء کمی و کیفی خدمات رسانی و بهبود سلامت مردم هزینه کرد.
اسکندرپور با بیان اینکه شیراز بین کلان شهرها، جزو پاکترین شهر‌های کشور محسوب می‌شود، این موضوع را حاصل تلاش بیش از دو هزار کارگر خدوم، زحمتکش شهرداری شیراز برشمرد.
دکتر مهرداد لطفی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شیراز با بیان دیدگاه‌های خود درباره بهبود خدمات رسانی و تعامل بین دانشگاه علوم پزشکی با شهرداری شیراز، خواستار همکاری شهرداری شیراز در توسعه فضای درمانی در مناطق محروم و مناطق کم تردد، با هدف کاهش ترافیک شهری شد.

نظر شما