شناسهٔ خبر: 37649321 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

چهارمین محموله امدادی خراسان جنوبی به سیستان و بلوچستان ارسال شد

بیرجند - ایرنا - مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: چهارمین محموله امدادی این استان شامل کمک‌های مردمی از بیرجند و قاین به مناطق سیلزده سیستان و بلوچستان ارسال شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی، محمدرحیم‌ شهریاری روز پنجشنبه اظهار داشت: این محموله شامل مواد شوینده، آب میوه و آب معدنی بوده که توسط خیرین به سیلزدگان اهدا شده است.

وی ارزش ریالی این کالاها را بیش از ۸۵ میلیون تومان اعلام کرد و گفت: همچنین این کالاها توسط سه دستگاه کامیون از قاین و بیرجند بارگیری شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با ابراز خرسندی از مشارکت مردم و خیرین در کمک به آسیب دیدگان سیل در سیستان و بلوچستان بیان کرد: تاکنون سه محموله شامل چادر، مواد غذایی، موکت و غیره به این منطقه ارسال شده است.

وی افزود: همچنین سومین محموله امدادی هلال احمر خراسان جنوبی طی امروز در انبارهای امدادی چابهار تخلیه می‌شود.

شهریاری خواستار همکاری هرچه بیشتر مردم در کمک‌رسانی‌ها شد و گفت: هموطنان می‌توانند پتو، موکت، زیرانداز نو و غیرمستعمل، ست بهداشتی و مواد غذایی بسته بندی شده را برای کمک به سیلزدگان به پایگاه‌ها و شعب هلال احمر تحویل دهند.

او ادامه داد: همچنین شهروندان می‌توانند کمک‌های نقدی خود را برای سیلزدگان سیستان و بلوچستان از طریق شماره حساب ۹۹۹۹۹ نزد همه بانک‌ها و کد دستوری # ۱۱۲ * واریز کنند.

بنابر این گزارش شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۹۹۹۹۹۹۹۹۶ و شماره شبا ۹۲۰۱۲۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۹۹۹۹۹ IR نزد بانک ملت و شماره کارت ۵۸۹۴۶۳۱۸۵۰۲۵۹۷۳۰ نزد بانک رفاه کارگران از دیگر راه‌های قانونی کمک به سیلزدگان سیستان و بلوچستان از سوی هلال احمر اعلام شده است.

نظر شما