شناسهٔ خبر: 37648792 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

خون شهید سلیمانی آمریکایی‌ها را از منطقه بیرون می‌کند

همرزم شهید سپهبد قاسم سلیمانی گفت: یقیناً خون پاک سردار عزیز سپاه اسلام، آمریکایی را از منطقه بیرون کرده و پاسخ محکمی به ترامپ خواهد داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، سردار علیرضا کرمی ظهر امروز در مراسم بزرگداشت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش که در سینما بهمن سنندج برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی اظهار داشت: سیلی محکم سپاه به دشمن در حمله موشکی به پایگاه عین الاسد آمریکا واقع در عراق، نخستین اثر برکت خون سردار دل‌ها بود اما آمریکا در مقابل این حرکت مقتدرانه نتوانست هیچ کاری کند.

وی به دو ویژگی بارز شخصیتی سپهبد سلیمانی اشاره کرد و افزود: «شجاعت و مردم‌داری» در وجود حاج قاسم نهادینه و ذاتی بود و این فرمانده دلاور و سرافراز در هیچ شرایطی از دشمن نمی‌ترسید.

همرزم شهید سپهبد قاسم سلیمانی تصریح کرد: شهید سلیمانی تنها با پشتوانه الله و شجاعت خود به این جایگاه والا رسید.

وی ادامه داد: حاج قاسم پس از تلاش و مجاهدت‌های بسیار به‌عنوان فرمانده لشکر ثارالله کرمان منصوب و پس از مدتی کوتاه آن را به یکی از لشکرهای قوی کشور تبدیل کرد.

سردار کرمی گفت: شهرهای جنوب شرقی کشور ناامن‌ترین شهرهای کشور بودند اما در دهه هفتاد و با استقرار چند پایگاه لشکر ثارالله در شهرهای کرمان، جنوب شرقی ایران به یکی از مناطق امن تبدیل شد.

وی خاطرنشان کرد: حاج قاسم در سال 76 با حکم مقام معظم رهبری به‌عنوان فرمانده نیروی سپاه قدس توسط رهبر معظم انقلاب منصوب شدند و پس از این انتصاب، جبهه دشمنان در چند منطقه خاورمیانه فعال شد.

همرزم شهید سپهبد قاسم سلیمانی اظهار کرد: دشمن برای حاج قاسم «هیچ» بود و با شجاعت خود قدرت ایران اسلامی را در جهان اسلام تکثیر داده و تشکیل لشکر زینبیون سوریه، فاطمیون افغانستان و حشد الشعبی عراق از ثمرات فعالیت ایشان است

وی بیان کرد: عشق به ولایت فقیه در وجود شهید سلیمانی شعله می‌کشید و شیفته ولایت بود و تا آخرین لحظه عمر با برکت خود این وفاداری و ولایتمداری را در عمل به همه نشان داد.

همرزم شهید سپهبد قاسم سلیمانی یادآور شد: شخصیت قدرتمند و شجاع سردار در بین جوانان جهان اسلام تکثیر شد و علاوه بر آن قلبی رئوف داشته و شیعه و سنی برای ایشان تفاوتی نداشته و انسان بسیار مخلصی بود.

وی به دشمنان نظام جمهوری اسلامی هشدار داد: یقیناً خون پاک سردار عزیز سپاه اسلام، آمریکایی را از منطقه بیرون کرده و پاسخ محکمی به ترامپ خواهد داد.

سردار کرمی با بیان اینکه شیعه و سنی حضور پررنگی در اربعین دارند، ابراز داشت: رفت و آمد ایرانیان به عراق برای عتبات عالیات یکی از خواسته‌های شهید سلیمانی بود که با شجاعت خود این امر را محقق کرد.

انتهای پیام/485/ ع

نظر شما