شناسهٔ خبر: 37648635 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شبکه‌خبر | لینک خبر

جهانگیری؛

آیت الله هاشمی مبارزی آینده نگر و توسعه گرا

معاون اول رئیس جمهور گفت: آیت الله هاشمی مبارزی توسعه گرا و آینده نگر بود که در عبور از بحران‌ها میراثی گرانقدر از خود به جای گذاشت.

صاحب‌خبر -
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،
"اسحاق جهانگیری" در مراسم سومین سالگرد بزرگداشت آیت الله هاشمی رفسنجانی و همچنین گرامیداشت سردار شهید سلیمانی، آیت الله هاشمی مبارزی توسعه گرا و آینده نگر بود که در هر عرصه ای که مجال خدمت می یافت میراثی گرانقدر از خود به جای می گذاشت.
 
جهانگیری با بیان این که این سالگرد امسال در شرایط خاصی برگزار می شود، افزود: در شرایط دشوار و غمباری هستیم و سخن بر زبان من هم مثل هر ایرانی دیگری به آسانی جاری نمی شود و اگر الزامی به حکم وظیفه، اخلاق و ادب در قبال یادبود دو شخصیت ممتاز ملی کشور ؛ آیت الله هاشمی رفسنجانی و سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی نبود، ترجیح می دادم در برابر حادثه ها و فاجعه هایی که طی دو هفته اخیر کام ملت ایران را تلخ کرده است همچنان سکوت و تنها با خدای خود در خلوت صحبت کنم.
 
جهانگیری همچنین با اشاره به حادثه هواپیمای اوکراینی نیروهای نظامی را حافظ امنیت کشور دانست و گفت: تضعیف آنها به مصلحت نیست. من به سهم خودم سردار حاجی زاده را تحسین می کنم، مسئولیت پذیرفت و اعلام کرد و گفت گردنم از مو باریکتر است. در زمان وجود موفقیت، مسئولان از یکدیگر سبقت می‌گیرند که بگویند ما این کار را کردیم ولی در زمانی که خطا و اشتباهی وجود دارد، شجاعت مسئولیت پذیری در چنین مقطعی بسیار قابلیت تحسین دارد.
<div id="video-display-embed-code_264046" ><script type="text/JavaScript" src="irinn.ir/fa/news/play/embed/760570/264046?width=400&height=300"></script></div>

نظر شما