شناسهٔ خبر: 37646419 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

تشییع باشکوه شهید ملایری سانحه سقوط هواپیمایی اوکراینی

مهناز روزبهانی

پرواز شماره ۷۵۲ هواپیمایی بین‌المللی اوکراین یک پرواز مسافربری متعلق به ‏هواپیمایی بین‌المللی اوکراین از مبدأ تهران به مقصد کی ‌یف بود، این هواپیما در ‏ساعت ۶:۱۹ صبح ۱۸ دی ماه اندکی پس از برخاستن از فرودگاه بین‌المللی امام ‏خمینی(ره) در نزدیکی شاهد شهر استان تهران سقوط کرد و همه ۱۷۶ سرنشین ‏این پرواز جان باختند.‏

صاحب‌خبر -

یکی از شهدای این سانحه دکتر میلاد نهاوندی، اهل شهرستان ملایر بود که امروز پیکر این شهید با حضور خیل کثیر مردم ولایتمدار شهرستان از میدان آزادگان ملایر به سمت بهشت هاجر تشییع شد.

در مراسم تشییع پیکر پاک شهید دکتر میلاد نهاوندی، یکی از شهدای حادثه هواپیمای مسافربری اوکراینی، همه اقشار مردم، مسئولان، فرهنگیان، هنرمندان، ورزشکاران و ... حضوری چشمگیر داشتند و نماز میت توسط امام جمعه ملایر بر پیکر این شهید خوانده شد.

شهید میلاد  نهاوندی،۳۴ ساله و تنها فرزند پسر خانواده نهاوندی، یکی از خانواده های فرهنگی شهرستان ملایر بود. وی دانشجوی سال آخر رشته مهندسی شیمی مقطع دکترای در کشور کانادا و از نخبگان این رشته به شمار می رفت که متأسفانه ۱۸ دی ماه در سانحه هواپیمای مسافربری اوکراین به شهادت رسید.

بر اساس فهرست اعلام ‌شده پزشکی قانونی پیکر پنج شهید از استان همدان شناسایی شده که شامل شهیده سیده زهرا نقیبی، شهیده بهاره حاج اسفندیاری، شهیده آنیسا صادقی و شهیده میترا احمدی در همدان و شهید میلاد نهاوندی در ملایر هستند.

تعداد جانباختگان ساکن استان همدان که در هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ اکراینی حضور داشته‌اند، خانواده‌ای سه نفره شامل همسر و دخترشان به نام‌های بهاره حاج اسفندیاری، میرمحمدمهدی صادقی و آنیسا صادقی و خانواده‌ای دو نفره به نام‌های سیده زهرا نقیبی و محمد عباسپور، میترا احمدی از همدان، کسری ساعتی از همدان و میلاد نهاوندی از ملایر بوده‌اند.

دوشنبه ۲۳ دی ماه نیز مسئولان و فرمانده سپاه ناحیه ملایر با حضور در منزل شهید میلاد نهاوندی با خانواده وی دیدار و ابراز همدردی کردند. همچنین آئین بزرگداشت شهید میلاد نهاوندی با حضور مسئولان این شهرستان و اقشار مختلف مردم در حسینیه سیدالشهدا(ع) ملایر برگزار شد.

امروز در تشییع جنازه این شهید نخبه، مسئولان و مردم ملایر ضمن ابراز همدردی و تسلیت به ملت ایران و خانواده‌های جان‌باختگان این سانحه هوایی، اثبات کردند که این حادثه تمام ملت ایران را داغدار کرده است و ملت شریف ایران نیز در کنار دیگر هموطنان عزادار این شهدا و خانواده این شهدا هستند.

انتهای پیام

 

نظر شما