شناسهٔ خبر: 37645795 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

ارسال چهارمین محموله امدادی خراسان جنوبی به سیستان و بلوچستان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: چهارمین محموله امدادی خراسان جنوبی شامل کمک های مردمی از بیرجند و قاین به سمت سیستان و بلوچستان ارسال شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، بنا بر اعلام جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی چهارمین محموله کمک رسانی به سیستان و بلوچستان شامل مواد شوینده، آب میوه و آب معدنی بوده که توسط خیرین به سیل زدگان اهدا شده به مناطق سیل زده ارسال شد.

محمدرحیم‌ شهریاری ارزش ریالی این کالاها را بیش از 85 میلیون تومان دانست و اظهار داشت: این کالاها توسط سه دستگاه کامیون از قاین و بیرجند بارگیری می شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با ابراز خرسندی از مشارکت مردم و خیرین در کمک به آسیب دیدگان سیل در سیستان و بلوچستان بیان کرد: تاکنون سه محموله شامل چادر، مواد غذایی، موکت و غیره به این منطقه ارسال شده است.

شهریاری عنوان کرد: سومین محموله امدادی هلال احمر خراسان جنوبی طی امروز در انبارهای امدادی چابهار تخلیه می‌شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی خواستار همکاری هر چه بیشتر مردم در امر کمک رسانی‌ها شد و گفت: هموطنان می‌توانند پتو، موکت، زیرانداز نو و غیر مستعمل، ست بهداشتی و مواد غذایی بسته بندی شده را برای کمک به سیل زدگان به پایگاه ها و شعب هلال احمر تحویل دهند.

وی ادامه داد: شهروندان می‌توانند کمک‌های نقدی خود را برای سیل زدگان سیستان و بلوچستان از طریق شماره حساب 99999 نزد تمام بانک‌ها و کد دستوری #112 * واریز کنند.

انتهای پیام/252/ ت

نظر شما