شناسهٔ خبر: 37645503 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: شبکه‌خبر | لینک خبر

خبر ورزشی 14:30 پنج شنبه 26 دی

مسابقات هندبال قهرمانی آسیا - اقیانوسیه از امروز آغاز می شود؛ برگزاری هفته نوزدهم لیگ برتر بسکتبال، مرحله پایانی دور گروهی لیگ برتر واترپلو و... از عناوین این بخش اخبار ورزشی است.

صاحب‌خبر -
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،
مسابقات هندبال قهرمانی آسیا - اقیانوسیه از امروز به میزبانی کویت آغاز می شود و تیم ایران فردا در نخستین دیدار خود برابر نیوزیلند - قهرمان اقیانوسیه به میدان می رود.
 
هفته نوزدهم لیگ برتر بسکتبال امروز برگزار می شود.
در حساس ترین بازی این هفته ، شیمیدر قم میزبان تیم صدرنشین شهرداری گرگان است . شهرداری برای حفظ جایگاه خود باید مقابل تیم پنجم جدول پیروز میدان باشد . پتروشیمی هم در تهران دیداری تعیین کننده برابر اکسون دارد. نتیجه و امتیاز این دیدار می‌تواند به بهبود وضعیت شاگردان مهران حاتمی کمک کند ، در دیگر بازی مهم امروز مهرام در تالار بسکتبال آزادی میزبان مس کرمان خواهد بود. شاگردان مصطفی هاشمی در دیدار رفت شکست سنگین و دور از انتظاری برابر حریف ته جدولی خود متحمل شدند. در سایر دیدارهای این هفته ، آویژه صنعت با نفت آبادان ، ذوب آهن اصفهان با شهرداری بندرعباس ، نیروی زمینی با رعد پدافند شهرکرد و شورا و شهرداری قزوین با توفارقان آذرشهر مصاف می دهند .
 
مرحله پایانی دور گروهی لیگ برتر واترپلو در حال پیگیریست.
 
اردوی هفت روزه تیم ملی بدمینتون در زنجان به پایان رسید.
 
اخبار کوتاه: 
در آغاز مرحله یک چهارم پایانی لیگ برتر فوتسال ایران امروز، تیم حفاری اهواز با مس سونگون، سن‌ایچ ساوه با فرش‌آرا مشهد، ستارگان ورامین با شهروند ساری و سوهان محمدسیما قم با گیتی‌پسند‌ اصفهان مسابقه می دهند.
....
حسین ماهینی مدافع سابق تیم پرسپولیس پس از جدایی از این تیم، به‌عنوان بازیکن آزاد به تیم نساجی مازندران پیوست.
....
«دینکا آلین» رومانیایی به عنوان مربی دروازه‌بانان تیم تراکتور تبریز به جمع کادر فنی این تیم اضافه شد.
...
ژان کلر تودیبو Jean-Clair Todibo مدافع فرانسوی بارسلونا ، با قراردادی به قرضی و تا پایان فصل به شالکه پیوست ؛ شالکه یک و نیم میلیون یورو باید برای این انتقال پرداخت کند.
.....
جدسون فرناندز هافبک بنفیکا به صورت قرضی و برای یک و نیم فصل به تاتنهام پیوست .
 
سومین دوره دو نیمه ماراتن بانوان جام هرمز با قهرمانی پریسا عرب به پایان رسید.
 
یوونتوس هم به مرحله یکچهارم نهایی جام حذفی ایتالیا صعود کرد .
در ادامه مرحله یک هشتم نهایی فوتبال جام حذفی ایتالیا ، یوونتوس با برتری 4 بر صفر مقابل اودینزه به مرحله بعد راه یافت . در این بازی ، برای یووهِ میزبان ، دیبالا دوبار ، ایگواین و کاستا گلزنی کردند و این تیم در غیاب رونالدو راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.
....
در دو بازی دیگر دیشب ، فیورنتینا 2 - 1 آتالانتا را شکست داد و میلان با 3 گل اسپال را از گردونه رقابت ها کنار زد . در ادامه این رقابت ها امشب پارما میزبان رم خواهد بود .
....
بازی‌های تکراری دور سوم رقابت‌های جام حذفی انگلیس دیشب پیگیری شد که در مهم ترین بازی ، منچستر یونایتد با یک گل از سد ولورهمپتون گذشت و به مرحله بعد صعود کرد . خوان ماتا تک گل این بازی را به ثمر رساند .
....
..و .. در چارچوب بازی‌های معوقه رقابت‌های لیگ دسته اول فرانسه تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن با برتری 4 بر یک در خانه موناکو به صدرنشینی مقتدرانه خود ادامه داد.

امباپه با دو بار گلزنی در این بازی و با 21 سال سن ، به رکورد 80 گل در 109 بازی برای پی اس جی رسید . نیمار و سارابیا هم دیگر گلزنان این بازی بودن

نظر شما