شناسهٔ خبر: 37643808 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

کاپیتان تیم فوتبال ذوب‌آهن:موفقیت نیازمند شناخت دوجانبه سرمربی و بازیکنان است

اصفهان - ایرنا - کاپیتان تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: موفقیت تیم ما در نیم فصل دوم لیگ برتر مستلزم این است که در روزهای آینده ما با سبک کار سرمربی جدید آشنا شویم و بتوانیم خود را با شرایط جدید وفق دهیم.

صاحب‌خبر -

قاسم حدادی فر روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: به‌عنوان بازیکن و هم به نوعی نماینده بازیکنان باید بگویم شناخت چندانی از نحوه مربیگری و شیوه‌های "میودراگ رادولوویچ"سرمربی جدید نداریم، اما برای حضور پر قدرت در روزهای پیشِ رو خود را هماهنگ خواهیم کرد.

وی با اشاره به آغاز تمرین‌ها با مربی جدید از روز گذشته (چهارشنبه) ادامه داد: همه از مدیریت کارخانه گرفته تا باشگاه، کادر فنی، بازیکنان و هواداران، باید تلاش کنند که فضای مناسبی برای فعالیت ایجاد شود.

بازیکن ذوب آهن به امتیازات و زمان از دست رفته و جایگاه یازدهمی تیمش در جدول رده بندی اشاره و تصریح کرد: بر همین اساس باید تلاش‌ها افزایش یابد تا با ارایه نمایش خوب در فصل دوم، جبران مافات شود.

حدادی فر ابراز امیدواری کرد که ذوب‌آهن در پایان فصل بتواند در جایگاهی در خور و شان قرار بگیرد و این امر را نیازمند اصلاحات در نحوه بازی دانست.

وی با تشکر از بازیکنانی که از تیم جدا شدند، گفت: بهرحال جدایی از سیاست‌های باشگاه بود، اگرچه بازیکنان تاثیرگذاری را از دست دادیم، اما نفرات جوان هم اکنون در تیم هستند و می‌توانند در آینده به بازیکنان بزرگ و با تجربه تبدیل شوند.

کاپیتان تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان، مسابقات چند هفته نخست نیم فصل دوم را سخت ارزیابی کرد و افزود: تیم های پر قدرتی را پیش رو خواهیم داشت، اما باید با بیشترین امتیاز از میدان خارج شویم.

رادولوویچ با ملیت مونته‌نگرویی، سه شنبه گذشته به‌عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان، انتخاب و معرفی شد.

این مربی سابقه هدایت تیم ملی زیر ۲۱ ساله‌های کشور صربستان و مونته نگرو، مربیگری تیم المپیک صربستان و مونته‌نگرو، سرمربیگری تیم ملی زیر ۱۹ ساله‌های کشور صربستان و مونته‌نگرو، مربیگری تیم بوآریشتا کشور پرتغال، سرمربیگری پاختاکور ازبکستان، سرمربیگری دینامو مسکو، سرمربیگری دوکنویست مونته نگرو، سرمربیگری کاظمیه کویت و تیرائو قزاقستان و سرمربیگری تیم ملی کشورهای لبنان و میانمار را در کارنامه خود دارد.

نظر شما