شناسهٔ خبر: 37636558 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

قرارداد مربیان جدید پرسپولیس امضا شد

دستیاران یحیی گل محمدی با حضور در باشگاه و پس از جلسه‌ با مدیر عامل، قرارداد بستند.

صاحب‌خبر -
به گزارش افکارنیوز،

حمید مطهری و داود فنایی، بازیکن و دروازه‌بان سابق پرسپولیس  با حضور در باشگاه، قرارداد خود را به امضا رساندند تا فعالیت خود را به شکل رسمی در پرسپولیس و در گروه فنی یحیی گل‌محمدی آغاز کنند.

اخبار ورزشی- حمید مطهری که ۴۵ سال دارد بازیکن سابق پرسپولیس است که در دوران بازیگری، از پدیده‌های فوتبال ایران در خط میانی بود، اما یک آسیب‌دیدگی باعث خداحافظی زودهنگام او از دنیای بازیگری شد. مطهری خیلی زود به کسوت مربیان در آمد.

وی در مقطعی به عنوان سرمربی تیم امید پرسپولیس نیز فعالیت داشت. پاس، راه آهن، صبای قم، سایپا، پیکان، نساجی قائمشهر، شهر خودرو و سنگ آهن بافق از تیم‌هایی هستند که وی در آنها فعالیت داشته است. مربی پرسپولیس و دستیار فنی گل محمدی دارای مدرک حرفه‌ای و پیشرفته مربیگری از آسیا است.

و اما داوود فنایی هم دیروز چهارشنبه قرارداد خود را به عنوان مربی دروازه‌بان‌ها منعقد کرد. دروازه‌بان سابق سرخپوشان در تیم‌های پیکان، ذوب آهن، سایپا، اکسین، شهرخودرو و چهار رده تیم‌های ملی پایه تجربه مربیگری دروازه‌بانی دارد. او که ۴۴ ساله است دارای مدرک درجه A آسیا در مربیگری فوتبال و مدرک حرفه‌ای مربیگری در دروازه‌بانی فوتبال است.

همچنین مظاهر رحیم‌پور و محمد عسگری هم با حضور در باشگاه پرسپولیس و عقد قرارداد با سرخپوشان به عنوان مربی بدنساز جدید و آنالیزور تیم معرفی شدند.

 

نظر شما