شناسهٔ خبر: 37635135 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

پلی آف لیگ برتر فوتسال؛

کار سخت مس در اهواز / مصاف جذاب سن ایچ با فرش آرا

مسابقات پلی آف لیگ برتر فوتسال امروز (پنج‌شنبه) با برگزاری تمامی مسابقات پیگیری خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، دور رفت مرحله اول مسابقات پلی آف لیگ برتر فوتسال امروز (پنج‌شنبه) با برگزاری تمامی مسابقات پیگیری خواهد شد. پس از پایان رقابت‌های لیگ برتر و مشخص شدن چهره ۸ تیم صعود کرده به مرحله پلی آف، قرار است تیم‌ها در ۲ بازی رفت و برگشت به مصاف هم بروند. بازی‌های پلی آف به صورت ۲ برد از ۳ بازی برگزار می‌شود. چنانچه بازی‌ها مساوی شود، باید تیم‌ها دیدار سوم را در همان سالنی برگزار کنند که بازی دوم را در آن انجام داده اند.

گفتنی است تیم‌هایی که در رده پایین جدول قرار گرفته اند، در بازی اول به عنوان میزبان باید به میدان بروند.

بیشتر بخوانید: پلی آف لیگ برتر فوتسال / کدام تیم‌ها به جمع ۴ تیم صعود می‌کنند؟

ملی حفاری اهواز - مس سونگون / ساعت ۱۷ / سالن امام رضا (ع) اهواز

در اولین مسابقه این مرحله ۲ تیم ملی حفاری اهواز و مس سونگون به مصاف هم می‌روند. این دیدار به میزبانی ملی حفاری در سالن امام رضا (ع) اهواز برگزار می‌شود. مس سونگون به عنوان تیم اول و ملی حفاری هم به عنوان تیم هشتم مسابقات لیگ برتر موفق شدند به مرحله پلی آف راه پیدا کنند. ملی حفاری در آخرین مسابقه خود در رقابت‌های لیگ برتر مهمان تیم ارژن شیراز بود و در پایان آن مسابقه با نتیجه ۲ بر یک از میزبان خود شکست خورد و با همان ۳۱ امتیازی که از قبل داشت موفق شد به عنوان تیم هشتم به مرحله پلی آف صعود کند و باید در اولین مسابقه خود در این مرحله برابر تیم قدرتمند مس سونگون قرار بگیرد.

تیم مس سونگونی در پایان هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ برتر موفق شد به عنوان تیم اول به مرحله پلی آف صعود کند. مس سونگون امیدوار است که در ۲ بازی رفت و برگشت در برابر ملی حفاری به برتری دست پیدا کند تا بتواند با خیالی آسوده به جمع ۴ تیم نهایی این مرحله راه یابد. این تیم در آخرین مسابقه خود در رقابت‌های لیگ برتر برابر گیتی پسند اصفهان قرار گرفت که در پایان با تساوی ۲ بر ۲ متوقف شد و با ۶۰ امتیاز به عنوان تیم اول به مرحله پلی آف صعود کرد.

سن ایچ ساوه - فرش آرا مشهد / ساعت ۱۷ / سالن فجر ساوه

تیم های سن ایچ ساوه و فرش آرا مشهد در سالن فجر ساوه به مصاف هم می‌روند. هر ۲ تیم این فصل موفق شدند در رقابت‌های لیگ برتر عملکرد فوق العاده‌ای داشته باشند. تیم سن ایچ ساوه در آخرین مسابقه خود در رقابت‌های لیگ برتر برابر ستارگان ورامین قرار گرفت و در پایان با نتیجه بسیار نزدیک ۴ بر ۳ مغلوب حریف خود شد. سن ایچی‌ها پس از این شکست با همان ۳۹ امتیاز موفق شدند به عنوان تیم ششم به مرحله پلی آف صعود کنند.

تیم فرش آرا مشهد در این فصل موفق شده با سرمربی جوان خود یعنی مجید مرتضایی در بسیاری از مسابقات به پیروزی دست پیدا کند. آن‌ها در آخرین دیدار خود در رقابت‌های لیگ برتر مهمان تیم اهورا بهبهان بودند و با گلی که در ثانیه‌های پایانی آن بازی دریافت کردند، با نتیجه ۲ بر یک از میزبان خود شکست خوردند و با این شکست ۴۶ امتیازی باقی ماندند و در پایان به عنوان تیم سوم به مرحله پلی آف صعود کردند.

بیشتر بخوانید: بیک وردی: به هیچ وجه اجازه نمی‌دهیم امتیاز مقاومت البرز از استان خارج شود

ستارگان ورامین - شهروند ساری / ساعت ۱۷ / سالن شهید گلعباسی ورامین

در دیگر بازی‌ مهم این مرحله ۲ تیم ستارگان ورامین و شهروند ساری به میزبانی ستارگان در ورامین به مصاف هم می‌روند. ستارگان به عنوان تیم پنجم و شهروند ساری هم به عنوان تیم چهارم رقابت‌های لیگ برتر موفق شدند جواز حضور در پلی آف را کسب کنند. تیم فوتسال ستارگان ورامین در اخرین مسابقه خود در رقابت‌های لیگ برتر میزبان تیم سن ایچ ساوه بود و در پایان توانست با نتیجه ۴ بر ۳ از سد حریف خود گذر کند و با ۴۲ امتیاز در جایگاه پنجم جدول قرار گیرد.

همچنین تیم شهروند ساری در این فصل موفق شده با سرمربی جوان خود یعنی رضا لک، نتایج بسیار خوبی را کسب کند. به طوری که آن‌ها توانستند در پایان مسابقات لیگ برتر بین ۴ تیم اول جدول مسابقات قرار گیرند. نماینده ساری در آخرین مسابقه خود برابر تیم تیم سوهان محمد سیما قم قرار گرفت و در پایان با نتیجه ۵ بر ۴ مغلوب نماینده قم شد. شهروند ساری پس از این شکست با همان ۴۵ امتیاز و قرار گرفتن در رده چهارم موفق شد به مرحله پلی آف صعود کند. حال باید دید که در نهایت از بین ۲ تیم ستارگان ورامین و شهروند ساری کدام یک می‌توانند خود را به جمع ۴ تیم پایانی پلی آف برسانند.

سوهان محمد سیما قم - گیتی پسند اصفهان / ساعت ۱۸:۳۰ / سالن شهید حیدریان قم

در آخرین مسابقه دور رفت مرحله پلی آف فردا ۲ تیم سوهان محمد سیما قم و گیتی پسند اصفهان در سالن شهید حیدریان قم به مصاف هم می‌روند. سوهان محمد سیما به عنوان تیم هفتم و گیتی پسند اصفهان هم به عنوان تیم دوم رقابت‌های لیگ برتر موفق شدند به مرحله پلی آف راه پیدا کنند و این ۲ تیم برای آن که در نهایت بتوانند در جمع ۴ تیم پایانی این مرحله قرار گیرند، کار سختی را در برابر یکدیگر خواهند داشت. سوهان محمد سیما قم در آخرین بازی خود در رقابت‌های لیگ برتر میزبان تیم شهروند ساری بود و در پایان توانست این تیم را با نتیجه ۵ بر ۴ شکست دهد و با ۳۸ امتیاز به عنوان تیم هفتم به مرحله پلی آف صعود کند.

همچنین تیم گیتی پسند اصفهان که بعد از مس سونگون صدرنشین به عنوان تیم دوم به مرحله پلی آف صعود کرده در اخرین مسابقه خود در رقابت های لیگ برتر میزبان همین تیم مس سونگون بود و در پایان آن مسابقه هر ۲ تیم به تساوی ۲ بر ۲ رضایت دادند. گیتی پسند با این تساوی ۵۴ امتیازی شد و بعد از مس به عنوان تیم دوم به رقابت‌های پلی آف صعود کرد. حال باید دید که تیم گیتی پسند اصفهان در بازی با تیم سوهان محمد سیما قم چه نتیجه‌ای را می‌تواند کسب کند.

گفتنی است بازی‌های دور برگشت مرحله پلی آف لیگ برتر فوتسال روز دوشنبه ۳۰ بهمن ماه برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اسفندیاری با تمام وجود مانع از فروش امتیاز تیم شد

انتهای پیام/

نظر شما