شناسهٔ خبر: 37633736 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

نخستین محموله سپاه هرمزگان به مناطق سیل زده بشاگرد ارسال شد

بندرعباس- ایرنا- فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان گفت: نخستین محموله از سوی سپاه به مناطق سیل زده بشاگرد ارسال شد.

صاحب‌خبر -

اباذر سالاری شامگاه چهارشنبه در بازدید از مناطق سیل زده بشاگرد افزود: این کمک‌ها شامل هفت هزار قرص نان، ۸۰۰ عدد تن ماهی و هزار و ۷۰۰ عدد کنسرو لوبیا بوده که بین روستانشیان سیل زده گافر بشاگرد توزیع شد.

وی بیان داشت: همچنین تعداد هزار و ۲۰۰ عدد آب معدنی و ۳۵ کیسه آرد نیز به روستاهای بشاگرد ارسال شد.

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان اظهارداشت: باتوجه به سرمای هوا تعداد ۴۰ تخته پتو نیز بین سیل زدگان روستای گافر توزیع می‌شود.

در پی بارندگی و سیل روز جمعه و شنبه ۲۰ و ۲۱ دیماه جاری تمامی راه‌های روستایی بخش گافر و پارامون شهرستان بشاگرد مسدود است و خدمات رسانی توسط بالگردهای سپاه و هلال احمر صورت می‌پذیرد.

 دنبال فعالیت سامانه بارشی در استان هرمزگان در روزهای ۲۰ تا ۲۲ دی‌ماه سیلاب زیادی در شرق هرمزگان از جمله جاسک، سیریک و بشاگرد به وقوع پیوست و روستاهای منطقه تحت تاثیر آن قرار گرفتند.
فعالیت سامانه بارشی در استان هرمزگان از پنجشنبه شب آغاز شد و تا یکشنبه ادامه داشت که به دنبال آن سیلاب در شرق هرمزگان از جمله جاسک، سیریک و بشاگرد به وقوع پیوست و  روستاهای منطقه تحت تاثیر آن قرار گرفتند و بسیاری از خانه‌های روستایی دچار آبگرفتگی شدید شد.
به دنبال این سیلاب‌ها علاوه بر خسارت به خانه‌های روستایی، تاسیسات آبرسانی و برق، ابنیه و جاده‌ها در منطقه جاسک اساسی دیده است.

نظر شما