شناسهٔ خبر: 37630879 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

تراکتور به دنبال جذب مدافع/ حضور مهاجم جدید سرخپوشان در اردوی ترکیه‌

مهاجم جدید تیم فوتبال تراکتور که در اردوی این تیم حضور دارد، قرارداد خود را پس از تأیید ساکت الهامی امضا می‌کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، مسئولان باشگاه تراکتور به منظور تقویت تیمشان در فاز هجومی تصمیم به جذب مهاجم الجزایری گرفته‌اند.

بر این اساس، اوکاچا حمزویی که پس از تماشای فیلم بازی‌هایش از سوی کادر فنی تأیید شده، با پشت سر گذاشتن تست‌های ایفمارک در اردوی تراکتور در ترکیه حضور پیدا کرده تا در صورت جلب رضایت ساکت الهامی، قرارداد خود را با این تیم امضا کند.

حمزویی 29 ساله به عنوان مهاجم نوک در تمرینات تراکتور حضور پیدا کرده تا به نوعی نگرانی هواداران و کادر فنی این تیم به خاطر ضعف سرخپوشان در خط حمله رفع شود. این بازیکن 185 سانتی‌متری سابقه بازی در سطح اول الجزایر و پرتغال را در کارنامه دارد.

به گزارش تسنیم، تراکتور پیش از این علی سبحانی و میلاد فخرالدینی را نیز جذب کرده بود که با رفع مشکل نقل و انتقالاتی این تیم، قرارداد این دو بازیکن نیز ثبت شده است.

مربی جدید تراکتور از رومانی آمد

مسئولان باشگاه تراکتور که پس از جدایی مصطفی دنیزلی و دستیارانش تصمیم به تقویت کار فنی تیمشان گرفتند و ساکت الهامی پس حضوری کوتاه‌مدت در ماشین‌سازی، به این تیم بازگشت. حضور مجدد الهامی در تراکتور موفقیت‌آمیز بود تا این مربی کارش را به عنوان سرمربی سرخپوشان ادامه دهد.

از سوی دیگر تراکتوری‌ها به منظور حفظ آمادگی دروازه‌بانان خود تصمیم به همکاری با یک مربی خارجی گرفتند. بر همین اساس دینکا آلین از کشور رومانی به عنوان مربی دروازه‌بانان این تیم انتخاب شد. بر اساس اعلام باشگاه تراکتور، این مربی از ابتدای اردوی ترکیه در جمع سرخپوشان حضور داشته و رضایت سرمربی این تیم را نیز جلب کرده است. آلین 41 ساله سابقه حضور در دورتموند را نیز در کارنامه دارد.

تراکتور به دنبال جذب مدافع جدید

اردوی خارجی تراکتور در کشور ترکیه در حالی دنبال می‌شود که فرصت نقل و انتقالات زمستانی لیگ برتر فوتبال کشور به پایان رسیده و تراکتوری‌ها فقط می‌توانند از سه سهمیه آزاد خود استفاده کنند. بر همین اساس مسئولان این باشگاه پس از توافق با اوکاچا حمزویی، مهاجم الجزایری خود، قصد دارند یک بازیکن دیگر در فاز تدافعی به خدمت بگیرند.

تراکتور در نیم‌فصل نخست با کمبود مدافع مواجه بوده و در برخی بازی‌ها از رضا اسدی و اکبر ایمانی به عنوان مدافع میانی استفاده کرده بود اما با حضور الهامی در این تیم، تصمیم بر جذب مدافع جدید گرفته شده است.

انتهای پیام/‌116/ش

نظر شما