شناسهٔ خبر: 37630720 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: شبکه‌خبر | لینک خبر

متروی تهران روز جمعه رایگان است

مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه از خدمات رسانی رایگان متروی تهران و حومه در روز جمعه به مناسبت اقامه نماز جمعه تهران به امامت مقام معظم رهبری خبر داد.

صاحب‌خبر -
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،
به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه،  فرنوش نوبخت گفت: متروی تهران و حومه به منظور تسهیل در تردد شهروندان و نمازگزاران به محل اقامه نماز جمعه در مصلای بزرگ امام خمینی (ره)، با آمادگی کامل و استفاده حداکثری از امکانات خود، خدمات و سرویس‌های فوق العاده را در تمام خطوط ارائه خواهد کرد.
 
وی با اشاره به اینکه خدمات رسانی در خطوط یک، دو، سه، چهار، پنج، شش و هفت متروی تهران و حومه در روز جمعه ۲۷ دی از ساعت ۹:۳۰ تا اقامه نماز رایگان است، افزود: بعد از پایان نماز جمعه نیز مسافران از دو ایستگاه شهید بهشتی و مصلی امام خمینی (ره) به صورت رایگان می‌توانند برای رسیدن به مقاصد اولیه خود استفاده کنند.
 
نوبخت گفت: در این روز با توجه به حجم مسافر تعداد حرکت قطار‌ها نسبت به برنامه روز‌های تعطیل افزایش پیدا خواهد کرد تا نمازگزاران و مسافران گرامی راحت‌تر از این وسیله حمل و نقل ریلی ایمن، سریع و پاک استفاده کنند و در صورت نیاز نیز جهت سرویس دهی مناسب‌تر به شهروندان و مسافران قطار‌های فوق العاده در تمام خطوط اعزام می‌شود.
 
شهروندان گرامی به منظور دسترسی راحت‌تر به محل برگزاری نمازجمعه می‌توانند از ایستگاه‌های مصلی امام خمینی (ره) و شهید بهشتی واقع در خطوط یک و سه متروی تهران استفاده کنند.
 

نظر شما