شناسهٔ خبر: 37630091 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

دردسر خارجی های پرتعداد برای التعاون

حریف عربستانی پرسپولیس، دروازه‌بانش را کنار گذاشت

حریف عربستانی پرسپولیس، در لیگ قهرمانان آسیا دو بازیکن آفریقایی و بازیکنان برزیلی و پرتغالی را کنار می گذارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، التعاون که درلیگ قهرمانان آسیا با پرسپولیس همگروه است، فصل پیش یکی از تیم های شگفتی ساز لیگ عربستان بود و به مقام سوم رسید. این تیم در حال حاضر با 25 امتیاز در رده پنجم قرار دارد.


التعاون که چندی پیش پائولو سرجیو مربی فصل گذشته نفت آبادان را اخراج کرد و یک مربی بومی را روی نیمکت نشانده، در ترکیب تیمش 7 بازیکن خارجی دارد که فهرست آن ها را در ادامه مرور می کنیم:
1- کاسیو: دروازه بان باتجربه برزیلی که سال ها در لیگ پرتغال بازی کرده. این گلر 39 ساله در تمام بازی های این فصل التعاون دروازه بان اصلی بوده.

2- ریکاردو ماچادو: مدافع 31 ساله پرتغالی، یکی از وفادارترین خارجی های التعاون بوده و 5 فصل است که در این تیم بازی می کند.
3- ساندرو مانوئل: یکی از برزیلی های پرسابقه لیگ عربستان است که در خط میانی برای التعاون به میدان می رود.


4- نیلدو پترولینا: این هافبک 33 ساله برزیلی یکی از کلیدی ترین مهره های التعاون به شمار می رود.
5- سدریک آمیسی: مهاجم 29 ساله اهل کشور بروندی. او در این فصل یک مهره ثابت در خط حمله این تیم بوده.
6- هلدون: مهاجم 30 ساله اهل کشور کیپ ورد است. او به همراه آمیسی، در این فصل بهترین گلزنان التعاون بوده اند.
7- لئاندره تاوامبا: مهاجم کامرونی 30 ساله. بهترین گلزن این تیم در سال های گذشته بوده و فصل پیش هم به طور مشترک با گومیس فرانسوی، دومین گلزن برتر لیگ عربستان شده.

 

 

از آنجا که التعاون، بازیکن آسیایی ندارد فقط می تواند 3 بازیکن خارجی معرفی کند که از بین این 7 نفر، لئاندره تاوامبا، نیلدو پترولینا و ساندرو مانوئل را برای لیگ قهرمانان آسیا معرفی کرده است. نکته عجیب اینکه، التعاون از دروازه بان اصلی تیمش چشم پوشی کرده و ترجیح داده سهمیه خارجی هایش را در خط هافبک و حمله خرج کند.

نظر شما