شناسهٔ خبر: 37623852 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

اصفهان| خیلی‌ها ذوب‌آهن را از جذب مربی خارجی برحذر داشتند

مدیرعامل شرکت ذوب آهن اصفهان گفت: خیلی‌ها ما را از جذب مربی خارجی برحذر داشتند اما به انتخاب هیئت مدیره احترام گذاشتیم، حداقل ۱۰ مربی خارجی را بررسی کردیم تا به گزینه فعلی رسیدیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، منصور یزدی زاده ظهر امروز در مراسم معارفه سرمربی جدید تیم فوتبال ذوب آهن، اظهار داشت: دوران خوبی با علیرضا منصوریان داشتیم اما بنا به دلایل مختلف جدایی صورت گرفت که اگر دلیل این جدایی غیرمنطقی بود امروز او را در جمع خود نداشتیم.

وی افزود: در باشگاه ذوب آهن فعالیت‌های فرهنگی و ارزشی از همان ابتدا مدنظر بوده است و رفتن آذری و آمدن جواد محمدی نیز بر همین مبنا صورت گرفت.

مدیرعامل شرکت ذوب آهن اصفهان درباره استعفای محمدی از مدیرعاملی باشگاه ذوب آهن گفت: اگر قرار باشد مدیری میدان مبارزه را به این زودی ترک کند من باید 100 بار تاکنون جدا می‌شدم، قطعا در خدمت محمدی خواهیم بود.

وی با بیان اینکه در این مدت شاهد برخی نامهربانی‌ها بودیم اما محمدی روی خیلی از برنامه‌های زندگی خود خط کشید، و با جنگندگی بسیار برای موفقیت باشگاه تلاش کرد، افزود: ایشان جایی نمی‌رود و در خدمت او خواهیم بود، نگاه ما به آینده است، باید برای جایگزینی منصوریان گزینه مناسبی انتخاب می‌کردیم، ما یک ماه عجیبی را پشت سر گذاشتیم به طوری که بسیاری از افراد سیاسی با من تماس گرفتند.

یزدی زاده خاطرنشان کرد: 10 برابر این شرایط سخت را اعضای هیئت مدیره تجربه کردند، خوشبختانه به جمع بندی خوبی رسیدیم و سرمربی جدید می‌تواند جایگزین خوبی برای منصوریان باشد.

وی ادامه داد: تغییرات مدیرعامل و سرمربی اجتناب ناپذیر بود، تیم نتایج خوبی داشت اما در نتیجه گیری مشکل داشتیم که امیدوارم با تغییرات اخیر نتایج بهتری کسب کنیم، متاسفانه برخی رسانه‌ها در مدت اخیر، حقایق را وارونه جلوه می‌دادند و برخی حرف‌های ما سر از شبکه‌های اجتماعی در می آورد که امیدوارم در عرصه ورزش شاهد حرفه‌ای‌گری بهتری باشیم.

مدیرعامل شرکت ذوب آهن اصفهان گفت: آمدن سرمربی جدید را به فال نیک می‌گیریم و صحبت‌های او امیدبخش بود، به او گفتم که در بازی با سپاهان باید عیار خود را نشان دهد، چون گویا در زمان سرمربیگری در پاختاکور، در دو بازی رفت و برگشت سپاهان را شکست داده است و اگر مقابل سپاهان نتیجه بگیرد عیار او برای ما مشخص می‌شود، به منصوریان قول داده بودیم که مراسم تودیع و معارفه برگزار کنیم و خوشحالم که عمر من به این کار قد داد.

وی خاطرنشان کرد: خیلی‌ها ما را از جذب مربی خارجی برحذر داشتند اما به انتخاب هیئت مدیره احترام گذاشتیم، حداقل 10 مربی خارجی را بررسی کردیم تا به گزینه فعلی رسیدیم.

انتهای پیام/ 162/ ت

نظر شما