شناسهٔ خبر: 37623529 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

نیروها و تجهیزات امدادی اصفهان به سیستان و بلوچستان اعزام شدند

در پی وقوع سیل در استان سیستان و بلوچستان، نیروها، تجهیزات امدادی و موتوری اصفهان به استان سیستان و بلوچستان اعزام شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، به نقل از اداره ارتباطات رسانه‌ای شهرداری اصفهان، در پی وقوع سیل در استان سیستان و بلوچستان، شهردار اصفهان در تماس تلفنی با شهرداران شهرهای زاهدان، دشتی یاری، کنارک و ایرانشهر، در خصوص کمک و امدادرسانی مدیریت شهری اصفهان به سیستان و بلوچستان اعلام آمادگی کرد.

معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان در این خصوص اظهار داشت: صبح امروز اکیپ امدادی و تجهیزات مورد نیاز برای کمک به مردم سیل زده سیستان و بلوچستانی اعزام شدند.

حسین امیری گفت: این نیروها شامل اکیپ‌های امدادی متخصص به همراه تجهیزات پمپ آبکش و سایر لوازم مورد نیاز در زمان وقوع سیل است.

وی با اشاره به اعزام نیرو و ارسال تجهیزات امدادی و موتوری به سیستان و بلوچستان بیان کرد: در این راستا، 3 اکیپ کامل ستاد سیل و رفع آب گرفتگی شامل 3 خودرو که هر خودرو دارای 2 پمپ بزرگ آب‌کش و 2 پمپ لجن‌کش است، اعزام شدند.

معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان تصریح کرد: همچنین همراه با اکیپ اعزامی از شهرداری اصفهان، لوله و اتصالات لازم، تجهیزات امدادی و خدمات رسانی، موتور برق، یک دستگاه جرثقیل یک موتور پمپ قوی خودمکش و سایر وسایل و ادوات مورد نیاز مناطق سیل زده ارسال می‌شود.

وی با اشاره به اعزام 13 نیروی امدادی شامل نیروهای متخصص و خدماتی برای کمک رسانی گفت: 5 نیروی غواص هم با توجه به وضعیت استان سیستان و بلوچستان از سوی آتش نشانی اصفهان به این استان اعزام می‌شوند.

امیری خاطر‌نشان کرد: همچنین 2 خودروی امدادی آتش‌نشانی، تعدادی قایق، لباس غواصی و تجهیزات کامل امداد و نجات و خدمات آتش نشانی به همراه سایر وسایل به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان ارسال می‌شوند.

انتهای پیام/163/ ت

نظر شما