شناسهٔ خبر: 37623056 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

ارسال سومین محموله هلال احمر برای سیل زدگان

سومین محموله کمک‌های جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان ارسال شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند،  شهریاری مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گفت: این محموله شامل هزار و ۸۰۰ تختهارسال سومین محموله هلال احمر برای سیل زدگان موکت است که توسط یک دستگاه تریلی از انبار امدادی فردوس به مقصد سیستان و بلوچستان بارگیری شد.

او با اشاره به ارسال دو محموله از خراسان جنوبی به سیستان و بلوچستان، افزود: در این دو مرحله اقلامی مانند چادر، مواد غذایی، پتو و ... برای آسیب دیدگان سیل ارسال شده است.

شهریاری گفت: مردم نوع دوست استان و ایران اسلامی می‌توانند کمک‌های نقدی خود را برای سیل زدگان سیستان و بلوچستان از طریق شماره حساب ۹۹۹۹۹ نزد کلیه بانک‌ها و کد دستوری # ۱۱۲ * واریز کنند.

 مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان  افزود: همچنین هموطنان می‌توانند پتو، موکت، زیرانداز نو و غیر مستعمل، ست بهداشتی و مواد غذایی بسته بندی شده را برای کمک به سیل زدگان به پایگاه‌ها و شعب هلال احمر تحویل دهند.

او ادامه داد: شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۹۹۹۹۹۹۹۹۶ و شماره شبا ۹۲۰۱۲۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۹۹۹۹۹ IR نزد بانک ملت و شماره کارت ۵۸۹۴۶۳۱۸۵۰۲۵۹۷۳۰ نزد بانک رفاه کارگران از دیگر راه‌های قانونی کمک به سیل زدگان سیستان و بلوچستان از سوی هلال احمر اعلام شده است.

انتهای پیام / ط ا

نظر شما