شناسهٔ خبر: 37623022 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

حزب‌الله: تسویه حساب با آمریکا تازه شروع شده است

عضو شورای اجرایی حزب‌الله اعلام کرد، اقدام ایران ابتدای مسیر تسویه‌حساب با آمریکاست و با خروج نیروهای آمریکایی از کل منطقه پایان می‎یابد.

صاحب‌خبر -
به گزارش افکارنیوز،

«علی دعموش» نائب رئیس شورای اجرایی حزب‌الله اعلام کرد، جنایت ترور سردار «قاسم سلیمانی» فرمانده نیروی قدس سپاه و «ابومهدی المهندس» جانشین فرمانده « حشد الشعبی » عراق منطقه را وارد مرحله جدیدی کرد که عنوان آن «پایان حضور نظامی و امنیتی آمریکا در منطقه است.

اخبار بین الملل - بر اساس گزارش وبگاه «النشره»، شیخ  دعموش در ادامه گفت: مسیر تسویه حساب با آمریکا با ضربه موشکی ایران به پایگاه «عین الاسد» آغاز شد اما با آن تمام نشده و تا خروج نیروهای آمریکایی از کل منطقه ادامه پیدا خواهد کرد.

وی تصریح کرد: ما مطمئن هستیم که خون شهیدان قاسم سلیمانی و المهندس افق‌های بسیاری را برای تحقق این دستاورد بزرگ بازخواهد کرد همانطور که خون تمام شهدا در لبنان، فلسطین، سوریه، عراق و یمن درهای پیروزی را در مراحل سابق باز کرد.

علی دعموش در ادامه به اوضاع داخلی لبنان پرداخت و گفت، وضعیت اقتصادی، مالی و معیشیتی در لبنان وخیم است و این وضعیت از همه می‌طلبد که از اختلافات و تسویه‌حساب‌ها درست بردارند و برای تسریع در تشکیل دولت تلاش کنند.

وی سپس تأکید کرد، حزب‌الله تمام تسهیلات برای تشکیل دولت نجات را ارائه داده و دنبال سهم‌خواهی و امتیاز نیست و همچنان راه مناسب برای چگونگی نجات کشور و عدم فروپاشی آن را دنبال می‌کند.

آمریکا در یک حمله پهپادی در سیزدهم دی ماه سردار سلیمانی و همرزمانش را به شهادت رساند و ایران در پاسخ پایگاه عین‌الاسد را هدف گرفت.

 

نظر شما