شناسهٔ خبر: 37621833 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی خبر داد؛

ارسال سومین محموله هلال احمر خراسان جنوبی به مناطق سیل‌زده سیستان

شهریاری از ارسال سومین محموله هلال احمر خراسان جنوبی به مقصد مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «محمد رحیم شهریاری» امروز (25 دی) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تاکنون جمعیت هلال‌احمر به منظور کمک به هموطنان متأثر از سیل و آب‌گرفتگی در جنوب و جنوب شرق کشور به ویژه سیستان و بلوچستان نسبت به جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی نوع‌دوستانه مردم برای یاری رساندن به هموطنان اقدام کرده است.

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی از ارسال سومین محموله طی شب گذشته خبر داد و گفت: این محموله شامل هزار و ۸۰۰ تخته موکت بوده که توسط یک دستگاه تریلی از انبار امدادی فردوس به مقصد سیستان و بلوچستان بارگیری شد.

 

وی ادامه داد: طی روزهای گذشته دو محموله از خراسان جنوبی به سیستان و بلوچستان ارسال شده که شامل اقلامی مانند چادر، مواد غذایی، پتو و غیره برای آسیب دیدگان سیل بوده است.

 

شهریاری با تاکید بر اینکه  هموطنان می‌توانند پتو، موکت، زیرانداز نو و غیر مستعمل، ست بهداشتی و مواد غذایی بسته بندی شده را برای کمک به سیل زدگان به پایگاه‌ها و شعب هلال احمر تحویل دهند، بیان داشت: مردم نوع دوست میهمن اسلامی می‌توانند کمک‌های نقدی خود را برای سیل زدگان سیستان و بلوچستان از طریق شماره حساب ۹۹۹۹۹ نزد تمامی بانک‌ها و کد دستوری # ۱۱۲ * واریز کنند.

 

گفتنی است شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۹۹۹۹۹۹۹۹۶ و شماره شبا 920120000000000000099999 IR نزد بانک ملت و شماره کارت ۵۸۹۴۶۳۱۸۵۰۲۵۹۷۳۰ نزد بانک رفاه کارگران از دیگر راه‌های قانونی کمک به سیل زدگان سیستان و بلوچستان از سوی هلال احمر اعلام شده است.

پایان پیام/ 375

نظر شما