شناسهٔ خبر: 37621531 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

یزدی‌زاده: به نتایج خوب ذوب آهن با سرمربی جدید امیدوارم/ محمدی مدیرعامل ذوب آهن باقی می‌ماند

مدیرعامل کارخانه ذوب آهن در مورد انتخاب سرمربی جدید و استعفای مدیرعامل باشگاه صحبت کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، منصور یزدی‌زاده، مدیرعامل شرکت ذوب‌آهن در نشست معارفه سرمربی جدید تیم‌فوتبال ذوب‌آهن اظهار کرد: آقای محمدی آخر صحبتش چیزی گفت که همه را شوکه کرد که پاسخ او را آخر می‌دهم. من در سه بخش مطالب را توضیح می‌دهم. ابتدای عرایضم باید ایام فاطمیه و اتفاقات عجیبی که رخ داده است را تسلیت بگویم. جا دارد یاد و خاطره پیشکسوت فوتبالمان،‌ جناب آقای فروتن را یاد کنم. ایشان واقعا یک هوادار به تمام معنا بود.

او افزود: بحث اول به شرایط فعلی باشگاه است که به صورت طبیعی ذوب آهن با توجه به سابقه و قدمتی که دارد، سطح انتظارات بیش از این است. این انتظاری است که پرسنل و هواداران ذوب‌آهن دارند و ما نمی‌توانیم چشم و گوشمان را روی این ماجرا ببندیم. ما دوره خوبی با آقای منصوریان داشتیم ولی به دلایل مختلف که کاملا نتیجه‌اش امروز پیداست که اگر دلایل غیرمنطقی بود، این جمع را امروز در جلسه معارفه نداشتیم. همانطور که اشاره شد نخستین بار است که یک سرمربی در حال رفتن است و یک سرمربی می‌خواهد کارش را شروع کند و هر دو در مراسم حضور دارند. این جمع ارزشمند است.

مدیرعامل ذوب‌آهن بیان کرد: ما تغییری که در باشگاه با رفتن آقای آذری داشتیم با همین هدف رخ داد. آمدن آقای دکتر محمدی با همین هدف بود و باید به ایشان بگویم که اگر قرار است که او میدان مبارزه را ترک کنند که ما باید ۱۰۰ بار این کارزار را ترک می‌کردیم. ما خدمت آقای محمدی خواهیم بود. نام باشگاه ذوب‌آهن با نام آقای محمدی عجین شده است. در دوره‌ای که او مسئولیت را پذیرفته است، به مذاق برخی خوش نیامده که کاملا برای من طبیعی است. ایشان روی برخی از برنامه‌های زندگی‌اش خط کشیده است و تلاش کرد که در ذوب‌آهن بماند و با جنگندگی به کارش ادامه دهد. من فکر می‌کنم پاسخم را به آقای محمدی دادم که ایشان هیچ‌جا نمی‌رود.

یزدی‌زاده اضافه کرد: نگاه ما به آینده است. چیزی که جزو انتظارات باشگاه است در آینده است. متاسفانه ما نتوانستیم در خدمت آقای منصوریان باشیم. ما باید گزینه‌ای در حد و اندازه‌های ایشان انتخاب می‌کردیم. در این مدت افراد زیادی از بدنه سیاسی کشور که نمی‌خواهم اسم بیاورم با من تماس گرفتند. این که می‌گویم این ماه، ماه عجیبی بود به خاطر همین مسائل بود. قطعا ۱۰ برابر این فشار به روی تیم مدیریتی باشگاه بوده است.

او ادامه داد: ما توانستیم به یک جمع‌بندی خوبی برسیم و گزینه‌ای آمد که می‌تواند جایگزین آقای منصوریان باشد. و با توجه به سابقه‌ای که آقای میودراگ رادولوویچ دارند، این امکان وجود دارد که جانشین خوبی برای علیرضا منصوریان باشد. ما نشستی با سرمربی جدید داشتیم و انتظارات خود را اعلام کردیم. ما بازیکنان خوبی داریم و می‌توانیم در آینده چشم‌اندازی به پرسنل ذوب‌آهن داشته باشیم و بازیکنان خوب و مفیدی را تربیت کنیم و در آینده نتایج خوبی را رقم بزنیم.

او افزود: تلاش بسیار زیادی شد و یک کار تیمی انجام شد که سرمربی جدید انتخاب شود. شبکه‌های رسانه‌ای همیشه یک تیغ دو لبه هستند و متاسفانه کارهایی که انجام می‌دهند که به دور از اخلاق است. یعنی حقایق را وارونه جلوه می‌دهند. حالا شاید من یک حرف بی‌ربط بزنم. این دلیل نمی‌شود که در تمام شبکه‌های اجتماعی پخش شود. ما در این زمینه باید یاد بگیریم در بحث حرفه‌ای‌گری ورزش تنها قرارداد بازیکن نیست و باید در این زمینه کنترل و حرفه‌ای‌گری درستی صورت بگیرد.

یزدی‌زاده خاطرنشان کرد: آمدن این سرمربی جدید را به فال نیک می‌گیرم. حرف‌های میودراگ رادولوویچ امیدبخش بود و تاکید کردند که باید از الان کار خود را شروع کند و گفت که ما در میدان عمل کار خود را انجام می‌دهیم. من هم به او گفتم که باید خودتان را در بازی با سپاهان نشان دهید. ایشان موقعی که در پاختاکور ازبکستان بودند توانستند سپاهان را رفت و برگشت در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا را شکست دهد. این امیدواری است که فصل را با موفقیت شروع کنیم. بالاخره مشکلات مالی همیشه وجود دارد اما اگر به گذشته ذوب‌آهن نگاه کنید، کسی را نداریم که به خاطر مشکلات مالی با ذوب‌آهن قهر کند. تعهدی که در اینجا داریم کاملا دو طرفه است و من این را در تمام مجموعه دیده‌ام. این جای تقدیر و تشکر دارد و آقای محمدی هم در تلاش است تا به تعهدات خود عمل کنیم و از این بابت مشکلی نداشته باشیم.

مدیرعامل شرکت ذوب‌آهن در ادامه اضافه کرد: متاسفانه بعضی‌ها هستند که تصور دیگری از ذوب‌آهن نشان می‌دهند و من می‌خواهم با نشان دادن کار خود در میدان عمل ثابت کنیم که تصویر واقعی ذوب‌آهن چیست. اگر غیر از این بود هیچ حمایتی درباره آوردن سرمربی خارجی با توجه به مشکلاتی بود انجام نمی‌شد. گزینه‌های مختلفی خارجی برای سرمربی‌گری ذوب‌آهن بود اما میودراگ رادولوویچ به عنوان سرمربی انتخاب شد و من با توجه به رزومه‌ای که دارد،‌ خیلی امیدوار شدم که بتوانیم نتایج خوبی کسب کنیم. من به ایشان تاکید کردم که الویت ما بازی اخلاقی است و در وهله بعد گرفتن نتیجه خوب و بازیکن‌سازی است. امیدوارم که ذوب‌آهن سال‌ها با این سرمربی ادامه دهد و آن چیزی که حق ذوب‌آهن ادا شود.

نظر شما