شناسهٔ خبر: 37613009 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان یارانه معیشتی

مهلت ثبت‌نام متقاضیان دریافت یارانه معیشتی تا ۳۰ دی ماه تمدید شد

میرزایی با اشاره به اینکه مهلت ثبت‌نام متقاضیان دریافت یارانه معیشتی تا ۳۰ دی ماه تمدید شد، گفت: به دلیل فضای خاص کشور شاید افرادی نتوانستند از فرصت ثبت نام استفاده کنند؛ فرصت جدید ۶ روزه داده شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری شبستان، حسین میرزایی شب گذشته در برنامه گفتگوی 18 و 30 دققیه شبکه خبر سیما درباره آخرین موضوعات مربوط دریافت یارانه معیشتی به بیان توضیحاتی پرداخت و با اشاره به اینکه مهلت ثبت‌نام متقاضیان دریافت یارانه معیشتی تا ۳۰ دی ماه تمدید شد، گفت: افرادی که در لیست یارانه‌بگیران نیستند و متقاضی دریافت کمک حمایت معیشتی هستند، می‌توانند تا ۳۰ دی ماه برای ثبت درخواست خود به سایت حمایت مراجعه کنند.

 

سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان یارانه معیشتی درباره دلیل تمدید این زمان نیز اینگونه توضیح داد که به دلیل فضای خاص کشور شاید افرادی نتوانستند از فرصت ثبت نام استفاده کنند؛ فرصت جدید 6 روزه داده شد.

 

میرزایی درباره افرادی که آذرماه شکایت خود را درباره عدم دریافت یارانه معیشتی ثبت کرده اند، گفت: افرادی که آذر ماه اعتراض خود را در سامانه حمایت ثبت کرده‌اند برای مشاهده نتایج درخواست خود هم می‌توانند تا ۳۰ دی به پایگاه حمایت مراجعه و با وارد کردن اطلاعات خود، نتیجه را مشاهده کنند.

 

سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان یارانه معیشتی با بیان اینکه نحوه پرداخت به افراد تازه ثبت نام شده مربوط به ما نیست ما فقط شناسایی می‌کنیم، ادامه داد: در استان‌ها نسبت به تهران درصد یارانه بگیر‌ها زیاد است.

 

وی با بیان این نکته که اگر افرادی پیامکی دریافت کردند یعنی ما این افراد را مشمول دریافت یارانه معیشتی می‌دانیم، ادامه داد: با این وجود پرداخت آن به ما مربوط نیست. افرادی که فکر می‌کنند مشمول دریافت یارانه می‌شوند اما مشمول شناخته نشده اند، گزینه بازبینی را در سایت بزنند تا تمام حساب‌های آن‌ها بررسی شود.

 

سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان یارانه معیشتی با تصریح این نکته که در صورت بررسی و مشمول شناخته نشدن افرادی که خواستار بازبینی شده اند؛ قطع کل یارانه اجرایی می‌شود، گفت: در سال دو بار وضعیت مشمولی افراد بررسی می شود و ممکن است مشمول فعلی در آینده مشمول دریافت یارانه کمک معیشتی نشود./

پایان پیام/ 50

نظر شما