شناسهٔ خبر: 37611682 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

برگزاری اولین همایش علمی پژوهشی بیانیه گام دوم انقلاب در سی‌سخت+تصاویر

اولین همایش علمی پژوهشی بیانیه گام دوم انقلاب در سی‌سخت مرکز شهرستان دنا برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از سی‌سخت، اولین همایش علمی پژوهشی بیانیه گام دوم انقلاب و تمدن اسلامی  به همت سپاه پاسداران ناحیه دنا در  شهر سی سخت برگزار شد.

ستوده نیا فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دنا ضمن تسلیت به مناسبت شهادت سردار دلها و همرزمانش گفت: فراموش نکنیم که اگر شهید عزیزمان حاج قاسم سلیمانی رفت به امید خدا به زودی به عنوان یکی از فرماندهان  لشکر امام زمان(عج)باز خواهد گشت و یکبار دیگر مردم ایران از نعمت سردار سلیمانی استفاده خواهند کرد.

وی در ادامه عنوان کرد: یکی از برکات گام دوم انقلاب شکسته شدن هیمنه پوشالی آمریکا است که باعث شد آمریکا در بین متحدانش و کشورهای عربی خوار و ذلیل شود که این یک افتخار برای ملت ایران است و این حرکت را از برکات خون شهیدان می‌دانیم.

مصباح نژاد امام جمعه سی سخت هم گفت: ایام سوگواری انسانی کامل، دارای زهد و تقوا، بی‌بی دو عالم فاطمه زهرا (س)را داریم که تکریم واحترام خالصانه خود را نثار شهدای جمهوری اسلامی،شهدای مدافع حرم و شهدای مقاومت مخصوصا سردار رشید حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش می‌کنیم.

وی در ادامه عنوان کرد: از همه خدمات سپاه قدردانی می‌کنم و این یک کار ارزشمند است که انجام می دهد چه در حوزه نظامی، مثل تامین امنیت پروازها، تامین امنیت مرزهای دریایی، بین‌المللی و ستاندن حق مظلومان و سیلی زدن به صورت سیاه شقی ترین افراد بشر که به قلب عین الاسد زدند و پایگاه مهم نظامی آنها را شخم زدند و با خاک یکسان کردند.

امام جمعه سی سخت در ادامه اظهار داشت: انقلاب ما چه در بعد نظری چه در بعد عملی اثبات کرده که اگر مبتنی بر هویت اسلامی باشد نه 40 سال بلکه بیشتر از اینها هم دوام می‌آورد واین فرضیه از لحاظ پژوهشی باطل است و همین خنثی کننده توطئه دشمنان  است که دشمنان شرور ،استکبار و آمریکا برای ما طراحی کردند و گفته بودند که جمهوری اسلامی ایران جشن 40 سالگی را نخواهد دید، اما خوشبختانه این توطئه در نطفه خفه شد چرا که این انقلاب ریشه در اسلام ناب محمدی  و عاشورای حسینی دارد.

وی گفت: انقلاب اسلامی یک ماشین بسیار قدرتمند است که به سمت جلو حرکت می کند و دشمن می خواهد این ماشین را بزند و اگر نتوانست، خاموشش کند و باز هم اگر نتوانست سرعتش را کم کند که خدا را شکر با توسل بر امام زمان (عج) و رهنمودهای نائب برحقش حضرت امام خامنه ای تا کنون موفق به انجام این کار نشده اند.

 مصباح ادامه داد: بیانیه گام دوم باید بعنوان سند راهبردی و بالادستی در تصمیم سازی ها و تصمیم گیری های اقتصادی فرهنگی ،سیاسی و اجتماعی مبنا قرارگیرد وجهت گیری های عمومی کشور برای رسیدن به تمدن نوین اسلامی باید بر اساس بیانیه گام دوم واقع شودوحضرت آقا در بیانیه ای طرف حساب را جوانان مومن و انقلابی خطاب قرار دادند و فرمودند ما برای گام دوم انقلاب به شما جوانان نیاز داریم چرا که افراد مسن و سالخورده دیگر توانایی انجام این کار را ندارند و شما جوانان باید با محوریت حوزه ودانشگاه انقلابی گام دوم انقلاب را به سرانجام برسانید و آن رابه دست صاحبش حضرت مهدی موعود برسانید.

در پایان این همایش فرح‌بخش از اساتید دانشگاه یاسوج گفت: انقلاب اسلامی ایران بزرگترین انقلاب اجتماعی قرن اخیر است، خصوصیت انقلاب اسلامی که تاکنون هیچ انقلابی نظیر آن در دنیا نبوده این است که در همه مؤلفه‌ها تغییر ایجاد می‌کند و تغییرش هم مبتنی بر یک ایدئولوژی و جهان بینی و یک رهبری مقتدر است که علی‌رغم وجود موانعی که استکبار جهانی برای آنها ایجاد کرده موفق بوده و روز به روز هم بر موفقیتش اضافه می شود.

وی افزود: ماهیت انقلاب اسلامی مبارزه با استکبار ستیزی و دنیای سلطه گر است بنابراین دشمنان زیادی هم دارد که در راس آنها شیطان بزرگ آمریکای جنایتکار وخونخوار است که از بدو انقلاب تا کنون ضربه های زیادی به انقلاب اسلامی وارد کردند و با انواع دسیسه هایی که در اتاق‌های فکر صهیونیستی، آمریکایی طراحی می‌کردند می‌خواستند جلوی حرکت رو به جلوی این انقلاب را بگیرند و آن را متوقف کنند ولی موفق نشدند چرا که این انقلاب مبتنی بر مکتب الهی بوده و رهبری حکیم و فرزانه داشته است.

وی افزود: آمریکا کشوری است که تمدنی ندارد، هویتی ندارد و در مورد انقلاب اسلامی ایران فکر می‌کردند که می‌توانند مثل کوبا و مکزیک از طریق یورش مستقیم عمل کنند اما در صحرای طبس شکست می‌خورند، از طریق نیروهای دست نشانده که در کشور داشتند عمل کردند(مثل انقلاب شیلی) و کودتای نوژه را انجام دادند و فکر کردند انقلاب ما مانند انقلاب گرجستان است ولی باز هم شکست خوردند و نمی دانستند که این انقلاب صاحب دارد  و صاحب آن آقا صاحب الزمان است.

انتهای پیام/2571

نظر شما