شناسهٔ خبر: 37608076 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: شما نیوز | لینک خبر

وضعیت عجیب سرمربی جدید بارسا قبل از پیوستن به این تیم!

مراسم معارفه کیکه ستین به عنوان سرمربی جدید بارسلونا انجام شد. او اولین صحبتهایش را در قامت سرمربی بارسا انجام داد. در اینجا می توانید گزیده ای از صحبتهای او را مطالعه کنید:

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ورزشی شمانیوز و به نقل از فوتبالی ؛ کیکه ستین در صحبتهایی گفت:« قبل از هرچیز می خواهم از مجموعه بارسلونا تشکر کنم؛ از رئیس باشگاه، از آبیدال و مدیران باشگاه که این فرصت را برایم فراهم کردند که اینجا باشم. حتی در بهترین رویاهایم هم تصور نمی کردم که سرمربی بارسا شوم. من فردی احساساتی هستم و امروز روز خاصی برای من است. با انگیزه های زیادی این چالش را شروع می کنم. سعی می کنم که این انگیزه و اشتیاق و میل به پیروزی و اطمینان را به بازیکنانم منتقل کنم. برایم مهم نیست که کار چقدر سخت باشد.»

ستین درمورد حضورش در تمرینات بارسلونا گفت:« امروز اولین جلسه تمرینی تیم را برگزار کردیم. دیروز برای خودم در روستایمان در کنار گاوها مشغول بودم و امروز اینجا در بارسلونا در کنار بهترین بازیکنان دنیا هستم. این برایم فوق العاده است. ارتباط خوبی با والورده دارم. او انسان سالمی است و رقیبی است که برایش ارزش زیادی قائلم. به خاطر کارهایش، به خاطر اصول و ارزهایش و به خاطر شخصیتش. من با او صحبت کردم. نکات زیادی در کار او هست که برای ما مفید و مثبت خواهد بود. من قبل از هرچیز می خواهم از والورده تشکر کنم که چنین تیمی را در اختیارم گذاشته.»

36

ستین در بخش پایانی صحبتهایش گفت:« چند ماه پیش در انتظار یک فرصت کاری بودم. باید از والورده به خاطر این تیم که دراین شرایط در اختیارم قرار داده تشکر کنم. من با بازیکنان تیم صحبت کرده ام. میزان آمادگی آنها فوق العاده است و مطمئنم که بازیکنان خیلی سریع همه چیز را درک خواهند کرد. چون بسیاری از ایده هایی که دارم را بلدند. به همین خاطر اگر با جدیت کار را دنبال کنیم به مشکلی برنخواهیم خورد. من در زندگی ایده های خیلی شفافی دارم. به حرف همه گوش می کنم ولی اولین کسی هستم که از کارهایی که انجام می دهم دفاع می کنم. اگر لازم باشد که پای ایده هایم بمیرم، این کار را خواهم کرد. بارسا باید در مسیرش حرکت کند.»

نظر شما