شناسهٔ خبر: 37606011 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

کیکه ستین: در رویاهایم نیز نمی‌دیدم که روزی سرمربی بارسلونا شوم؛ هدف من کسب تمام جام‌های ممکن با بارسا است

علیرضا نجاتی

کیکه ستین گفت لیونل مسی، بهترین بازیکن دنیا است. او همچنین از والورده، سرمربی سابق بارسلونا تشکر کرد.

صاحب‌خبر -

طرفداری- کیکه ستین، سرمربی جدید بارسلونا پس از شرکت در تمرینات این تیم، در کنفرانس معارفه خود حضور یافت. به گزارش وب سایت بارسلونا، کیکه ستین در این کنفرانس گفت:

امروز، روز بسیار خاصی برای من است زیرا در رویاهایم نیز تصور نمی‌کردم روزی سرمربی بارسلونا شوم. دیروز همراه با گاوها در روستا قدم می‌زدم و امروز بهترین بازیکنان دنیا را تمرین دادم. کار والورده در بارسلونا بسیار ارزشمند بوده و به ارزش کار و اصول او احترام می‌گذارم. سعی خواهم کرد با والورده در تماس باشم. از والورده متشکرم که تیم صدرنشین لالیگا را به من تحویل داد. هدف من در بارسلونا، کسب تمام جام‌هاست؛ لالیگا، کوپا دل ری و لیگ قهرمانان اروپا. اصول و روش زندگی مشخصی دارم که طبق آن پیش می‌روم. به حرف همه توجه می‌کنم اما عوض کردن نظرم درباره چیزهایی که از آن مطمئن هستم، دشوار است.

سرمربی جدید بارسلونا افزود: 

من سرمربی بهترین بازیکن جهان یعنی لیونل مسی خواهم بود. به قدری خوشحالم که هنوز کاملا درک نکرده‌ام که چه چیزی را دارم تجربه می‌کنم. رابطه با مسی، بوسکتس و پیکه؟ قطعا رابطه خوبی با آن‌ها خواهم داشت اما هرکس جایگاه خود را در تیم دارد. در سال‌های اخیر، بازیکنان بارسلونا کاری کرده‌اند که از فوتبال لذت زیادی ببرم. مطمئنم که می‌دانم چگونه شیوه بازی خودم را به بازیکنان انتقال دهم. انرژی بسیار زیادی دارم و دقیقا می‌دانم که بارسلونا چه باشگاه بزرگی است. 

ستین در پایان گفت:

بارسلونا ترکیب قدرتمندی دارد اما همه بازیکنان را کاملا نمی‌شناسم. همه بازیکنان جوان بارسلونا در تمرینات تیم اصلی شرکت خواهند کرد تا با آن‌ها آشنا شوم. مشکلی با بازی دادن به جوانان ندارم. اگر آن‌ها بازی کنند و خوب کار کنند، به خاطر این است که شایسته فرصت بوده‌اند. سوارز بازیکن بسیار مهمی برای بارسلونا است که اکنون مصدوم است و باید به راه حل این امر فکر کنیم. سیستم بازی؟ مهم‌ترین مسئله، فلسفه تیم است. شاید گاهی اوقات سیستم تیم را به 3-3-4 تغییر دهیم. برای پذیرش پیشنهاد بارسلونا، پنج دقیقه هم فکر نکردم. وقتی دیروز فهمیدم بارسلونا به سراغم آمده، شگفت‌زده شدم. 

نظر شما