شناسهٔ خبر: 37603858 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

رپورتاژ آگهی چیست و چه مزایایی دارد؟

رپورتاژ آگهی نه تنها به عنوان بازگو کننده خدمات یا کالاهای قابل عرضه یک کسب و کار محسوب می شود، بلکه منجر به دقت بیشتر مصرف کنندگان به نکات مهم خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، رپورتاژ آگهی جزئی از انواع تبلیغات و همچنین ار نوع  همسان محسوب می شود که به شکل یک گزارش خبری نگارش می شود. از همین رو رپورتاژ خبری، اصول و قواعد خاصی در ساختار خود دارد. در سال 1946، رپورتاژ آگهی برای اولین بار در نشریات مورد استفاده قرار گرفت و با استقبال شدیدی از سوی کسب و کارها مواجه شد. با فهمیدن عمر این نوع نگارش متوجه خواهید شد که رپورتاژ خبری چندان پیر و فرسوده نیست و این نوع از سبک نگارش متون تبلیغاتی، همچنان توسط متخصصین این حوزه در حال توسعه و رشد می باشد. از همین رو اگر به دنبال روشی برای دیده شدن کسب و کار خود هستید، تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

رپورتاژ آگهی یا رپورتاژ خبری چیست و چه مزایایی دارد؟

رپورتاژ آگهی نه تنها به عنوان بازگو کننده خدمات یا کالاهای قابل عرضه یک کسب و کار محسوب می شود، بلکه منجر به دقت بیشتر مصرف کنندگان به نکات مهم خواهد شد. رپورتاژ تبلیغات، مزایای زیادی برای صاحبان نشریات مختلف به همراه دارد. از جمله این مزیت ها، می توان به هزینه های تبلیغاتی اشاره کرد که به نشریات پرداخت می شود و می توانند از آن برای توسعه محتوا و افزایش درآمد استفاده کنند. این قبیل رپورتاژها را می توان به صورت تبلیغات تکی یا به صورت بخشی از برنامه های تبلیغات سنتی به انواع کسب و کارهای مختلف ارائه داد.

رپورتاژ خبری یا آگهی یکی از مهمترین عواملی محسوب می شود که سئو سایت را مورد هدف قرار داده و بر آن تاثیرگذار می باشد. در واقع رپورتاژ خبری یکی از حرفه ای ترین و ویژه ترین شیوه های تبلیغاتی به شمار می آید که به صورت مقاله یا یک متن به منظور معرفی یا برندسازی یا فروش کالاها در رسانه های مختلف مانند مجله، روزنامه، صفحات اینستاگرام، کانال های تلگرامی و تلویزیون منتشر می شود.

مهمترین نکات برای تاثیرگذاری بیشتر رپورتاژ

برای اینکه رپورتاژ آگهی تاثیرگذاری بیشتری داشته باشد، توصیه می شود به نکات زیر توجه کنید:

  • اینکه چگونه اقدام به تهیه رپورتاژ کنیم بسیار مهم می باشد و لازم است که تهیه رپورتاژ به وسیله یک خبرنگار حرفه ای، مشاور بازاریابی، برندینگ یا متخصص سئو صورت بگیرد.
  • رپورتاژ آگهی می بایست در انواع خبرگزاری ها و سایت های خبری خاص و معتبر انتشار پیدا کند.
  • باید سعی کنید که یک محتوای خبری با توجه به نوع مخاطبان و سایت های منتشر کننده تهیه کنید تا از این طریق رپورتاژ خبری بیشترین تاثیرات ممکن را داشته باشد.
  • رپورتاژ آگهی بهترین روش تبلیغات در گوگل و سئو   
  •  
  • روش های گوناگونی برای تبلیغات در گوگل وجود دارد، اما رپورتاژ آگهی دارای مزایای بیشتری نسبت به سایرین می باشد و تاثیر زیادی در افزایش سئو سایت دارد. برای اینکه بدانید آموزش سئوی سایت به چه صورت انجام می گیرد به مقاله های مرتبط در این رابطه مراجعه کنید. از جمله این مزایای رپورتاژ خبری، می توان به موارد زیر اشاره کرد:
  • بدون اینکه به صورت یک خبر منتشر شود دارای بیشترین اثرگذاری بر روی مخاطبان می باشد و از طرفی منجر به اعتماد بیشتر مخاطبان می شود.
  • در خبرگزاری های معتبر و وب سایت های خبری پربازدید منتشر می شود.
  • در سایت ها حذف نمی شود که این خود باعث ماندگاری و تاثیر بیشتر می شود.
  • تمامی اخبار منتشر شده در جستجوهای گوگل منتشر می شود که این خود سبب بیشترین تاثیر گذاری بر روی سئو سایت خواهد شد.
  • معرفی کردن شخص یا برند مورد نظر
  • معرفی محصولات، خدمات و سایت های تبلیغ دهنده به صورت کامل
  • از طریق مصاحبه یا معرفی خدمات در قالب گزارش آگهی به معرفی مدیران برندها می پردازد.
  • برای هدایت مخاطبان به سایت شما به ایجاد هایپر لینک چند کلمه ای به وب سایت تبلیغ دهنده اقدام می کنند.

چگونه یک محتوای موثر بنویسیم ؟

به منظور موثر بودن رپورتاژ خبری یا آگهی باید محتوای یونیک و باکیفیت نوشت. نکات مهم در تولید محتوا به شرح زیر می باشند:

  • بهترین و موثرترین تبلیغات آنهایی هستند که به صورت غیر مستقیم تبلیغ می کنند و به این طریق در ذهن مخاطب بیشترین تاثیر را می گذارند، به گونه ای که برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد برند کنجکاو شده و از این طریق تمایزهای مربوط به آن برند در ذهن ها حک می شود.
  • محتوای که برای یک خبر نوشته می شود نباید صرفا جنبه تبلیغاتی داشته باشد و باید برای مخاطبی که اقدام به خواندن مطلب می کند، دارای جنبه خبر یا مقاله هم داشته باشد.
  • برای اینکه مطالب بیشترین تاثیرگذاری را داشته باشند باید تیترهای جذاب و خبری برای آن انتخاب کرده و سپس اقدام به انتشار آن کنید.
  • بیشتر برندهای بزرگ و سرشناس از تیترها، تصاویر و متن های متنوع و مرتبط برای سایت های مختلف استفاده می کنند و هیچگاه در سایت ها یک متن را تکرار نمی کنند.

نتیجه گیری و سخن پایانی

زمانی متن های تبلیغاتی و متن هایی با هدف معرفی از مزایای سئو سایت بهره مند می شوند که دارای کیفیت، قابل فهم و یونیک باشند. اگر هدفتان از رپورتاژ خبری، تحت تاثیر قرار دادن سئو سایت می باشد، بهترین کار این است که به سراغ رپورتاژ خبری یا آگهی های ارزان بروید. اگر قصد شما از نوشتن رپورتاژ خبری، برندسازی و معرفی سایت به کاربران می باشد، مسلما این روش هزینه بیشتری برای شما دارد، اما به تبع آن پیامدهای مثبت بزرگتری برای وب سایت شما به همراه دارد. برای مشاوره در خصوص رپورتاژ خبری و یا آموزش سئو سایت با مشاوران ما در ارتباط باشید و اگر نظر یا پیشنهادی دارید، می توانید از طریق فرم زیر با ما به اشتراک بگذارید.

برای دریافت مشاوره و یا خرید با تیم تبلیغاتی تسمینو در ارتباط باشید

02128424339

tesmino.com

بیشتر بخوانید:

نظر شما