شناسهٔ خبر: 37602751 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد:

هلال احمر آماده جمع‌آوری کمک‌های مردم یزد برای سیل‌زدگان است

یزد ـ مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد گفت: هلال احمر استان یزد آماده جمع‌آوری کمک‌های مردم یزد به مردم سیل‌زده استان سیستان و بلوچستان است.

صاحب‌خبر -

محسن حرازی زاده در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: آمادگی لازم برای جمع آوری کمک‌های مردمی یزد به سیل‌زدگان استان سیستان و بلوچستان و ارسال و توزیع این کمک‌ها بین مردم سیل‌زده وجود دارد.

وی بیان کرد: جمع‌آوری این کمک‌ها و ارسال آن به مناطق مختلف سیستان و بلوچستان از زمان وقوع سیل آغاز شده و امیدواریم مردم یزد مانند همیشه در این زمینه مشارکت خوبی داشته باشند.

حرازی زاده عنوان کرد: هموطنان، خیران و نیکوکاران می‌توانند کد دستوری #۵۴*۱۱۲* و یا #۱۱۲* را شماره گیری کرده یا از طریق شماره حساب ۵۲۶۳۶۳۶۳۵۳ نزد بانک ملت شعبه امام علی (ع) به نام کمک‌های خیرین و یا از طریق شماره حساب ۹۹۹۹۹ در همه بانک‌ها به نام جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران، شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۹۹۹۹۹۹۹۹۶ نزد بانک ملت و یا شماره کارت ۵۸۹۴۶۳۱۸۵۰۲۵۹۷۳۰ نزد بانک رفاه کارگران کمک‌های نقدی خود را برای سیل زدگان پرداخت کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد یادآور شد: همچنین مردم نوع دوست یزد می‌توانند کمک‌های غیرنقدی خود شامل انواع پتو، موکت، زیرانداز نو، موادغذایی و بهداشتی و … را به چادرهای هلال احمر که در شعب هلال احمر استان برپا شده است، تحویل دهند.

وی ادامه داد: تاکنون ۵۰۰ دستگاه چادر امدادی از انبار امدادی شهرستان‌های میبد و بهاباد بارگیری و به مناطق سیل زده توسط سه کامیون ارسال شده است.

نظر شما