شناسهٔ خبر: 37602229 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فرارو | لینک خبر

گواردیولا، استادِ ماشین خراب کردن!

به نظر می‌رسد که تبحر سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی در رانندگی به اندازه استعدادش در هدایت تیم‌های فوتبال نیست.

صاحب‌خبر -

آمار تصادفات پپ گواردیولا از زمانی که او سرمربی منچسترسیتی شده، نشان می‌دهد که او برخلاف استعدادش در مربیگری، در رانندگی خیلی ماهر نیست.

سرمربی اسپانیایی آبی‌پوشان شهر منچستر از سه سال پیش که هدایت این تیم را برعهده گرفت تا الان به چهار خودرو که مجموع ارزش آنها 460 هزار پوند می‌شود، خسارت وارد کرده است. این آمار نشان می‌دهد که او شاید سکاندار خوبی برای رساندن منچسترسیتی باشد - که در البته در این فصل هم اینطور نبوده - اما برای نشستن پشت فرمان خودروهایش هنوز نیاز دارد درس‌های تازه‌ای بیاموزد.

گواردیولای 48 ساله پس از ورودش به شمال غرب انگلیس، به خودروی مرسدس GLE مشکی رنگش که 80 هزار پوند ارزش داشت خسارت زد. دیگر خودرویی که او به خاطر تصادفات رانندگی به آن خسارت زد، یک رنج‌روور 150 هزار پوندی بود. بنتلی GTX700 که قیمت آن 200 هزار پوند است، خودروی دیگری است که این مربی اسپانیایی با آن تصادف کرد. همچنین سرمربی سابق بایرن مونیخ با یک مینی‌کوپر 30 هزار پوندی هم تصادف داشته است.

لو مارتین و پل بالوس، مؤلفان کتاب «سیتی پپ؛ شکل‌گیری یک سوپرتیم» (Pep’s City) در بخشی از این کتاب درباره رانندگی گواردیولا می‌نویسند:« امروز او پشت فرمان مرسدس مشکی رنگش است. او از زمان حضورش در بارسلونا به اینکه راننده ناواردی است معروف بوده و این چهارمین خودرویی است که او از زمان آمدن به منچستر خریده است. آینه بغل‌‌های ماشین‌های او هرگز برای مدتی طولانی دوام نمی‌آورند. ضمن اینکه او یک بار باک رنج‌روور دیزلی‌اش را با بنزین پر کرده و یک بار دیگر هم بنتلی نقره‌ای رنگش را له کرد.»

یکی دیگر از منابع نزدیک به گواردیولا درباره او می‌گوید: پپ در خیلی از چیزها با استعداد است اما ظاهراً رانندگی جزو این موارد نیست. او با خیابان‌های منچستر مشکل دارد و تا به حال چند بار تصادف کرده است.

ماه نوامبر سال 2018 نشریه سان فاش کرد که پپ گواردیولا و دیگر اعضای کادر فنی منچسترسیتی به طور اشتراکی از یک خودرو استفاده می‌کنند.

نظر شما