شناسهٔ خبر: 37601813 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی:

دومین محموله کمک‌های خراسان جنوبی به مناطق سیل‌زده سیستان ارسال شد

شهریاری گفت: دومین محموله کمک‌های جمعیت هلال احمر استان در قالب یک هزار بسته ۷۲ ساعته به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان ارسال شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «محمد رحیم شهریاری» امروز (24 دی) در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه خراسان جنوبی معین استان سیستان و بلوچستان برای کمک رسانی است، گفت: دومین محموله امدادی به تعداد هزار بسته غذایی ۷۲ ساعته، ۸۰۰ قوطی کنسروجات و هزار و ۵۰۰ بسته حبوبات و ۲۰۰ قوطی روغن به مناطق سیل زده این استان ارسال شده است.

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با بیان اینکه مجموع وزن اقلام حدود ۳۰ تن است، گفت: بسته‌های ۷۲ ساعته نیز شامل اقلامی از جمله برنج؛ روغن، حبوبات، قند و شکر، کنسروجات و خرمای خشک است.

 

وی با اعلام آمادگی کامل برای هر نوع همکاری در کمک و امداد رسانی به سیل زدگان سیستان و بلوچستان، تاکید کرد: مردم خراسان جنوبی همواره در کمک به همنوعان خود پیشتاز هستند.

 

شهریاری با بیان اینکه سیل اخیر خسارت‌های زیادی را در برخی مناطق سیستان و بلوچستان ایجاد کرده است، افزود: مردم می‌توانند کمک‌های نقدی خود را برای سیل زدگان این استان از طریق شماره حساب ۹۹۹۹۹ نزد کلیه بانک‌ها و کد دستوری # ۱۱۲ * واریز کنند.

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی ادامه داد: هموطنان می‌توانند پتو، موکت، زیرانداز نو و غیر مستعمل، ست بهداشتی و مواد غذایی بسته بندی شده را به این شعب و پایگاه های هلال احمر استان تحویل دهند.

 

گفتنی است: شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۹۹۹۹۹۹۹۹۶ و شماره شبا 920120000000000000099999 IR نزد بانک ملت و شماره کارت ۵۸۹۴۶۳۱۸۵۰۲۵۹۷۳۰ نزد بانک رفاه کارگران از دیگر راه‌های قانونی کمک به سیل زدگان سیستان و بلوچستان از سوی هلال احمر اعلام شده است.

پایان پیام/ 375

نظر شما