شناسهٔ خبر: 37583775 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه کیهان | لینک خبر

اخبار کوتاه از فوتبال

صاحب‌خبر -


  گل محمدی به پرسپولیس برگشت
 باقری ماند، مطهری و فنایی هم آمدند
با حضور یحیی گل محمدی و کادرفنی مورد نظرش همان‌طور که محمدحسن انصاری فرد اعلام کرد یک کادرکاملا پرسپولیسی در نیم فصل دوم در این تیم حضور خواهد داشت. یحیی گل محمدی سرمربی 48 ساله و سابق تیم شهرخودرو که در یک و نیم سال اخیر عملکرد بسیار خوبی با این تیم مشهدی داشت، سرانجام دیروز با باشگاه پرسپولیس به توافق رسید و پس از موافقت مدیران باشگاه مشهدی با قراردادی به مدت یک فصل و نیم به تیم سابق خود بازگشت. اما با قطعی شدن حضور گل محمدی گمانه‌های زیادی درباره دستیاران این مربی و افرادی که در زمان سرمربی قبلی در کادرفنی تیم بودند به گوش می‌رسید. مهم‌ترین موضوع مربوط به کریم باقری بود که تا پیش از اعلام یحیی مشخص نبود که در کادرفنی جدید حضور خواهد داشت یا نه اما عصر دیروز از باشگاه پرسپولیس خبر رسید که باقری در کادرفنی این تیم ماندنی شد.اما گل محمدی ترکیب دستیارانش را مطابق انتظار با حمید مطهری بازیکن سابق پرسپولیس و دستیارش در شهرخودرو و همچنین داوود فنایی دروازه بان سابق پرسپولیس و مربی دروازه بان‌هایش در مشهد تکمیل کرد. با این وصف محسن سیدی مربی دروازه بان‌های پرسپولیس که در ابتدای فصل به این تیم پیوسته بود از جمع کادرفنی این تیم جدا خواهد شد.
آخرین اخبار نقل و انتقالات نیم فصل لیگ برتر فوتبال
*مسئولان باشگاه استقلال با درخواست فرهاد مجیدی و بررسی شرایط سعید رمضانی را به عنوان سرپرست تیم فوتبال استقلال انتخاب کردند. وی به جای ستار همدانی که از سمت خود استعفا کرده کار خود را آغاز خواهد کرد.همچنین ستار همدانی بعد از استعفا از سرپرستی این تیم به عنوان معاون اقتصادی باشگاه استقلال انتخاب شد.
*فرشاد احمدزاده دیروز با حضور در محل باشگاه و دیدار با محمدحسن انصاری‌فرد قرارداد خود را با سرخپوشان فسخ کرد.احمدزاده که از بازیکنان با سابقه تیم پرسپولیس است پس از فسخ قرارداد با انصاری فرد دیدار کرد و مدیرعامل باشگاه از زحمات چندین ساله این بازیکن تقدیر نمود.همچنین به رسم یادبود تابلو فرشی از سوی باشگاه پرسپولیس به احمدزاده داده شد.
*کریستین اوساگونا مهاجم ۲۹ ساله نیجریه‌ای، دیروز با عقد قراردادی به پرسپولیس پیوست. وی پس از انجام مذاکرات نهایی قرارداد خود را به مدت یک فصل و نیم در هیئت فوتبال تهران به امضا رساند.اوساگونا نیم فصل دوم لیگ برتر در تیم ذوب آهن اصفهان بازی کرد و سپس به تیم ججو یونایتد کره جنوبی رفت.وی سابقه بازی در تیم‌هایی چون راجا کازابلانکای مراکش، مشلن و وسترلو بلژیک، ام صلال قطر، ذوب‌آهن و ججو یونایتد کره جنوبی را دارد.
*سجاد آقایی مهاجم جوان تیم فوتبال استقلال که در نیم فصل نخست هم عملکرد خوبی در این تیم داشت، به صورت قرضی و برای نیم فصل به تیم ذوب آهن پیوست. آقایی از بازیکنان جوانی بود که در جام حذفی و لیگ برتر برای آبی پوشان گلزنی کرد و باتوجه به انتقال مطهری به استقلال، برای آنکه بیشتر فرصت بازی پیدا کند راهی ذوب آهن شد.
*امید عالیشاه‌هافبک تیم فوتبال پرسپولیس که سرمربی پیشین سرخپوشان خواهان جدایی وی بود، با توجه به نظر یحیی گل‌محمدی، به همکاری خود با پرسپولیس ادامه خواهد داد.
*حامد بحیرایی که پیش از این در تیم فوتبال سپاهان به عنوان‌هافبک حضور داشت به‌صورت قرضی به نساجی پیوست.
*تیم فولاد‌ در راستای تقویت خود با محمد زبیر نیک‌نفس به توافق رسید تا این‌هافبک که در نیم‌فصل اول در تیم ذوب آهن حضور داشت، شاگرد جواد نکونام شود.پیش از این پاتوسی و سینا زامهران به تیم قرمزپوش اهوازی پیوسته‌اند، روح الله سیف الهی، انس بنی یاسین و میثم دورقی سه خروجی فولاد تا اینجای کار بوده‌اند.
*احسان تأییدی مهاجم تیم فوتبال پارس جنوبی جم با عقد قراردادی به مدت نیم‌فصل، به نفت مسجدسلیمان پیوست.تأییدی پیش‌تر در تیم پارس، شاگرد مهدی تارتار بود و در نیم‌فصل دوم لیگ نوزدهم هم در جمع شاگردان او توپ می‌زند.نفتی‌ها پیش‌تر با مهدی زبیدی، امید سینگ، آرمان قاسمی، محمدعلی صفیا و محمدامین اسدی قرارداد بسته بودند.
*تیم فوتبال پیکان تهران پس از جذب دانیال ماهینی، برای نیم فصل دوم آرام‌هایراپتیان،دروازه بان تیم ملی ارمنستان را به خدمت گرفت.
*مرتضی آقاخان بعد از دوران تلخی که در استقلال داشت و اولین خروجی قطعی این تیم در نقل و انتقالات زمستانی لقب گرفته بود، عصر دیروز با امضای قراردادی تا پایان فصل رسما به سایپا پیوست.این مهاجم 26 ساله طی یک فصل و نیم اخیر به دلیل مصدومیت‌های پیاپی نتوانست خودی نشان دهد و حالا با رفع آسیب دیدگی قصد دارد به دوران اوج خود برگردد.باشگاه سایپا پیش از این با خالد شفیعی و محمدصادق بارانی قرارداد بسته بود.

نظر شما