شناسهٔ خبر: 37570805 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

امداد رسانی به ۱۳۱۰ خودرو گرفتار در برف در خراسان رضوی

سخنگوی جمعیت هلال احمر خراسان رضوی از امداد رسانی به یک هزار و 310 خودروی گرفتار در برف درمحورهای خراسان رضوی خبرداد.

صاحب‌خبر -

مجتبی محمودی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد، در خصوص وضعیت عملیات‌های امدادو نجات این اداره در محورهای استان، اظهار کرد: با توجه به ورود سامانه بارشی به استان و شروع بارش‌ها به صورت برف و باران در تمام محورهای استان، تمام شعب استان در آماده باش بودند و عملیات‌های امدادرسانی از ساعت 18 و 30 دقیقه 20 دی ماه تا صبح امروز در محورهای مواصلاتی به مشهد مقدس انجام گرفته است.

سخنگوی جمعیت هلال احمر خراسان رضوی با بیان اینکه  شعب جمعیت هلال احمر در شهرستان‌های بردسکن، تایباد، تربت جام، تربت حیدریه، سبزوار، سرخس، فریمان، کاشمر، گناباد، مه ولات و مشهد درگیر امداد رسانی بودند، گفت: در این مدت هزار 310 خودرو درگیر برف و کولاک شدند.

وی افزود: اقلام امدادی شامل اقلام زیستی، غذایی و بهداشتی شامل 2هزار و250 تخته پتو، 90 کیلو نایلون روکش دار، 500 بسته غذایی 24 ساعته، 220 بسته غذایی 72 ساعته، 292 آب معدنی، 674 انواع کنسرو، 135 قرص نان، 36 کیلو خرما، میان 5هزار و 23 نفر توزیع شد.

محمودی خاطرنشان کرد: در این ایام به یک هزار و 280 خانوار شامل 4هزار و 483 نفر اسکان اضطراری داده شد و 50 تیم عملیاتی مشغول خدمت رسانی به مردم بودند.

سخنگوی جمعیت هلال احمر خراسان رضوی همچنین از انجام سه عملیات نجات کوهستان در شعب چناران، مشهد، نیشابور و تربت حیدریه خبرداد و گفت: این عملیات‌ها در ارتفاعات دلمه رادکان (چناران)، فلسکه (مشهد)، ارتفاعات میرآباد (نیشابور) و ارتفاعات روستای رزگ (تربت حیدریه) انجام گرفت و به 17 نفر حادثه دیده این مناطق، که یک نفر آنها در همان منطقه فوت شده بود امدادرسانی شد.

انتهای پیام/ 70061

نظر شما