شناسهٔ خبر: 37553721 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: پارسینه | لینک خبر

یحیی و دایی هم هستند؛

صدای پای «امیر» اطراف تیم‌ملی

وضعیت انتخاب سرمربی تیم ملی ایران هر روز عجیب تر از قبل می‌شود. بعد از فسخ قرارداد یکطرفه مارک ویلموتس با فدراسیون فوتبال، بعد از گذشت سه ماه هنوز وضعیت سرمربی ایران در آستانه دیدارهای انتخابی جام جهانی مشخص نشده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش پارسینه؛ وضعیت انتخاب سرمربی تیم ملی ایران هر روز عجیب‌تر از قبل می‌شود. بعد از فسخ قرارداد یکطرفه مارک ویلموتس با فدراسیون فوتبال، بعد از گذشت سه ماه هنوز وضعیت سرمربی ایران در آستانه دیدار‌های انتخابی جام جهانی مشخص نشده است.

مذاکرات با برانکو بخوبی پیش می‌رفت که استعفای مهدی تاج به دلیل مشکلات قلبی، باعث شد تا مربی کروات از بین گزینه‌های فدراسیون فوتبال به طور کل خارج شود. حالا به گفته وزارت ورزش مربی ایرانی در دستور کار قرار گرفته و به زودی سرمربی تیم ملی معرفی خواهد شد.

از بین اسامی مطرح شده؛ حالا یک نام جدید به چشم می‌خورد: «امیر قلعه‌نویی». مربی موفق سپاهان با پیشنهاد فدراسیون فوتبال رو به رو شده و پیشنهاد اینگونه است که به صورت همزمان هدایت تیم ملی و سپاهان را در اختیار بگیرد. پیشنهادی که شاید با موافقت سپاهان نیز رو به رو شود چرا که دو مسابقه حساس تیم ملی در نوروز ۹۹ است و تا اردیبهشت سال بعد مسابقات لیگ برتر به پایان خواهد رسید. البته اینکه تمرکز قلعه نویی نیز نسبت به مسابقات لیگ منحرف خواهد شد موضوعی است که مسئولان سپاهان باید نسبت به این موضوع تامل کنند.

تابش مدیرعامل سپاهان در گفت و گویی پیرامون حضور قلعه نویی پاسخ روشنی نداد: «قعله نویی در این باره با من صحبتی انجام نداده است، ایشان با باشگاه سپاهان قرار داد دارد و فقط در باره این موضوع شنیده ایم و اکنون نظری در این مورد ندارم.»

در صورت اینکه قلعه نویی پاسخ منفی به درخواست فدراسیون فوتبال دهد، یحیی گل محمدی و علی دایی از دیگر گزینه‌هایی هستند که به صورت همزمان با قلعه نویی با ان‌ها مذاکره شده است. یحیی همچنین از گزینه‌های اصلی هدایت پرسپولیس در لیگ برتر بعد از خداحافظی با کالدرون است.

نظر شما