شناسهٔ خبر: 37552035 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

«بفرمایید چای»؛ طعنه مورینیو به کمک داور ویدئویی

تهران- ایرنا- «خوزه مورینیو» آزرده خاطر از عملکرد کمک داور ویدئویی (VAR)، به طعنه گفت که داوران حاضر در اتاق کنترل VAR در لحظه تکل خشن «اندی رابرتسون» روی بازیکن تاتنهام در حال چای خوردن بوده‌اند.

صاحب‌خبر -

در نیمه دوم بازی شب گذشته، رابرتسون که کار پرس را در زمین اسپرز انجام می‌داد با تکلی محکم ساق پای «جِفِت تانگانگا» را نشانه رفت و او را نقش بر زمین کرد.

با این وجود، دفاع چپ بابت این خطا حتی کارت زرد هم دریافت نکرد.

پس از پیروزی یک بر صفر لیورپول و تداوم زنجیره بردهای این تیم و برجای گذاشتن رکورد ۲۰ برد از ۲۱ بازی، آقای خاص گفت: آنها بسیار بسیار خوب هستند و در تمامی مناطق زمین قدرتمند عمل می‌کنند. بالاتر از این، آنها خیلی خوش شانس هم هستند.

وی ادامه داد: به خاطر این خوش شانس بودند که از یک گل حتمی نجات پیدا کردند و علاوه بر این بازی را ۱۱ نفره به پایان رساندند زیرا در صحنه تکل رابرتسون که مستحق کارت قرمز بود داوران کمک داور ویدوئی در حال صرف چای بودند. این صحنه را با صحنه اخراج «سون هیونگ مین» در دیدار مقابل چلسی مقایسه کنید.

مورینیو علاوه بر این، معتقد است که پیش از به ثمر رسیدن تنها گل بازی توسط «روبرتو فیرمینیو»، داور به اشتباه یک اوت دستی به سود لیورپول اعلام کرده است اما در عین حال از تلاش بازیکنان تیمش در غیاب «هری کین» مصدوم که دست کم تا آوریل به جمع این تیم اضافه نخواهد شد، تمجید کرد.

آقای خاص افزود: فکر می‌کنم تنها دلیل برای ناراحتی نتیجه باشد اما برای خوشحالی تنها دلیلی که دارم عملکرد بازیکنانم است و به آنها افتخار می‌کنم. اوتی که پیش از گل فیرمینیو به سود لیورپول اعلام شد باید به سود ما اعلام می‌شد و این موضوع ناامید کننده بود. فکر می‌کنم کمک داور این صحنه را اشتباه تشخیص داد.

مورینیو تاکید کرد: فوتبال همین است؛ گاهی اوقات بیشتر از آنچه سزاوار هستید به دست می‌آورید و گاهی اوقات کمتر از آن. به اعتقاد من این بازی یکی از آن مواقعی بود که در عین استحقاق داشتن، هیچ چیزی گیرمان نیامد. این تاتنهام در مقایسه با تیمی پر از مصدوم و البته مصدومان تاثیرگذار، در فصلی سخت، شاید بهترین تیم جهان باشد. فقط بدشانس بودیم که گل نزدیم.

نظر شما