شناسهٔ خبر: 37542170 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: شما نیوز | لینک خبر

تصاویر جالب از مورینیو در جدال با کلوپ + عکس

ژوزه مورینیو، سرمربی تاتنهام از موقعیت خراب کردن های بازیکنانش برابر لیورپول به ستوه آمده بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش شمانیوز به نقل از ورزش سه، امشب تاتنهام در خانه لیورپول و در استادیوم آنفیلد با تک گل نیمه اول روبرتو فرمینو مغلوب شد و حالا با فاصله نه امتیازی با چلسی رده چهارمی، شرایط بسیار دشوار برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان خواهد داشت.

 

اما تاتنهام در جریان بازی موقعیت های خوبی را از دست داد و شاید لایق باختن نبود. در اواسط نیمه دوم بود که سون هیونگ مین در محوطه جریمه لیورپول صاحب بهترین موقعیت برای زدن گل تساوی شد، اما ضربه ضعیف او با اختلاف از بالای دروازه آلیسون بکر به بیرون رفت.

 

 

 

 

 

اما بهترین موقعیت اسپرز در دقیقه 83 ایجاد شد. ارسال مواج سرژ اوریه در دهانه دروازه به لوسلسو رسید، اما ضربه این بازیکن در عین ناباوری با اختلاف کمی به بیرون رفت تا آه از نهاد مورینیو بلند شود. اما واکنش مورینیو بعد از این صحنه دیدنی بود.

 

او ابتدا به نوعی ادای یورگن کلوپ را درآورده و جشن همیشگی او بعد از گل های تیمش را تکرار کرد. در ادامه سرمربی پرتغالی از شدت ناراحتی روی زمین زانو زد و در ادامه لبخند تلخی بر لبان او نقش بست.

 

اما یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول نیز در اواخر بازی از عملکرد شاگردانش ناراضی بود و در کنار زمین عکس العمل های عجیبی از خود نشان داد. البته کلوپ در پایان بازی از پیروزی رضایت داشت و لبخندی از سر رضایت در چهره این سرمربی آلمانی دیده می شد. حالا لیورپول با کسب 61 امتیاز، رکورد بهترین شروع تاریخ لیگ برتر پس از 21 بازی را به نام خود ثبت کرده است.

 

 

 

برچسب‌ها:

نظر شما